۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۱۲۲۴
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبر داد

کلنگ‌زنی پروژه‌ای با 22 میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی در شهرکرد

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: کلنگ اجرای رینگ اصلی بین مخازن (غرب به شرق) و زوم‌بندی شبکه آب شرب شهرکرد با اعتبار 22 میلیارد تومان به زمین زده شد.
کلنگ‌زنی پروژه‌ای با 22 میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در حاشیه کلنگ‌زنی اجرای رینگ اصلی بین مخازن (غرب به شرق) و زوم‌بندی شبکه آب شرب شهرکرد اظهار کرد: اجرای این پروژه کمک شایانی به رفع مشکل تأمین آب در برخی از محله‌های مرکز چهارمحال و بختیاری می‌کند.

محمدی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک این طرح در دیگر نقاط شهر هم اجرایی می‌شود افزود: اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده که از این میزان ۱۵ میلیارد تومان صرف خرید لوله و اتصالات شده و اعتبار اجرای پروژه نیز ۷ میلیارد تومان در برآورد شده است.

وی طول خط را  ۳ هزار و ۵۰۰ متر عنوان کرد و بیان داشت: سایز لوله این پروژه ۴۰۰ الی ۳۰۰ میلی متری چدن داکتیل طراحی شده که جواب‌گوی افق طرح هم باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از همکاری اعضای شورای اسلامی محل تامین اعتبار این طرح را هم از محل تبصره سه و تنش وزارت نیرو برشمرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۷:۴۲

24 Jul 2022