کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبر داد

کلنگ‌زنی پروژه‌ای با 22 میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی در شهرکرد

2 مرداد 1401 ساعت 11:57

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: کلنگ اجرای رینگ اصلی بین مخازن (غرب به شرق) و زوم‌بندی شبکه آب شرب شهرکرد با اعتبار 22 میلیارد تومان به زمین زده شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در حاشیه کلنگ‌زنی اجرای رینگ اصلی بین مخازن (غرب به شرق) و زوم‌بندی شبکه آب شرب شهرکرد اظهار کرد: اجرای این پروژه کمک شایانی به رفع مشکل تأمین آب در برخی از محله‌های مرکز چهارمحال و بختیاری می‌کند.

محمدی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک این طرح در دیگر نقاط شهر هم اجرایی می‌شود افزود: اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده که از این میزان ۱۵ میلیارد تومان صرف خرید لوله و اتصالات شده و اعتبار اجرای پروژه نیز ۷ میلیارد تومان در برآورد شده است.

وی طول خط را  ۳ هزار و ۵۰۰ متر عنوان کرد و بیان داشت: سایز لوله این پروژه ۴۰۰ الی ۳۰۰ میلی متری چدن داکتیل طراحی شده که جواب‌گوی افق طرح هم باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از همکاری اعضای شورای اسلامی محل تامین اعتبار این طرح را هم از محل تبصره سه و تنش وزارت نیرو برشمرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51224

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51224/کلنگ-زنی-پروژه-ای-22-میلیارد-تومان-اعتبار-آب-رسانی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir