۰
plusresetminus
رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیگیری های انجام شده 360 تن قیر رایگان توسط دولت به شهرداری شهرکرد تحویل شد، اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت معابر و آسفالت شهری، کار لگه گیری و مرمت و بهسازی آسفالت معابر شهرکرد باید شبانه روزی و بصورت عادلانه انجام شود.
تخصیص 360 تُن قیر رایگان برای بهسازی معابر شهرکرد/ دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تأخیر پرداخت شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی  رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیگیری های انجام شده 360 تن قیر رایگان توسط دولت به شهرداری شهرکرد تحویل شد، اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت معابر و آسفالت شهری، کار لگه گیری و مرمت و بهسازی آسفالت معابر شهرکرد باید شبانه روزی و بصورت عادلانه انجام شود. 
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری باید برای تمامی طرح و برنامه ها مجوزات لازم را از سوی شورای شهر دریافت نماید اظهار داشت: نظارت بر روی خدمات رسانی کرایه چادر، صندلی و... در آرامستان بهشت رحمت بر اساس تعرفه صنفی باشد. 
 
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در ادامه با بیان اینکه سازمان آرامستان ها با توجه به طرح و برنامه ها باید از ظرفیت و همراهی سرمایه گذاران و خیرین در آرامستان بهشت رحمت رحمت استفاده شود گفت: کارکنان آرامستان ها باید شاخص باشند و شهروندان نباید در آرامستان ها از لحاظ خدمات رسانی مشکل داشته باشند. 
 
ماشاالله ایزدی تاکید کرد: در پروژه های عمرانی توسط پیمانکاران باید از ظرفیت ماشین آلات، بلوک، سنگ فرش و ... استفاده شود. 
 
رییس کمیسیون حقوقی و نظارت ضمن تشکر و قدردانی از جان‌فشانی تمامی پرسنل سازمان آرامستان‌ها به خصوص طاهرین اظهار داشت: طی دو سال گذشته و در بحران کرونا، شاهد از خودگذشتگی، ایثار و مسئولیت پذیری این عزیزان بودیم از مدافعان سلامت تشکر می‌کنم. 
 
مصطفی حیدری با اشاره به اینکه خدمات رسانی و آسفالت  در تمامی مناطق بویژه جنوب  شهر انجام شود گفت: نظارت بر روی ترانشه و آسفالت باید انجام شود. 
 
یوسف صادقی رییس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی در ادامه با اشاره به اینکه در مدیریت جدید این سازمان انتظار می رفت در حوزه عمرانی متحول شود گفت: هر چه سریعتر سالن اجتماعات چند منظوره برای خدمات رسانی به مردم مرکز استان با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و خیرین باید اجرایی شود. 
 
فاطمه بیگی رییس کمیسیون املاک و اداری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تأخیر پرداخت شود، اظهار کرد: کارگران بیشترین زحمت را می‌کشند و کمترین دریافتی را دارند که شایسته نیست بیش از این در تأمین معیشت خود با مشکل مواجه شوند. 
 
داوود نجفی رییس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی گفت یکی از مشکلات شهروندان شهرکرد دور بودن فاصله ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در برخی از مناطق شهری است و باید تلاش شود این ضعف برطرف شود. 
 
نجفی افزود: شهروندانی که برای جا به جایی در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند باید تا حد امکان از بهترین امکانات بهره مند شوند و 8 اتوبوس فرسوده با نظریه کارشناسی مزایده و با کمک دولت نوسازی شوند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۰:۴۴

13 Jun 2022