۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۵۰۹۱۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهره برداری از ۴۵ طرح در هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۳۱ طرح از محل اعتبارات دولتی و ۱۴ طرح از محل اعتبارات بانکی در همه شهرستان های استان مورد بهره برداری قرار می گیرد و یک طرح گلخانه ایی نیز کلنگ زنی می شود.
بهره برداری از ۴۵ طرح در هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ عطا الله ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ۲۱ الی ۲۷ خردادماه به نام هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده و شعار این هفته کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی، امنيت غذایی است.
 
وی افزود: ازجمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری از پروژه های این حوزه است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روزهای هفته جهاد کشاورزی با عناوین مختلف نامگذاری شده اند که به ترتیب این روزهای عبارتند، عزم ملی برای کشاورزی دانش بنیان و اشتغال آفرین، بسیج، امنيت غذایی، اقتدار ملی و جهاد کشاورزی، هم افزایی تعاونی ها و تشکل ها است.
 
ابراهیمی عنوان کرد: روز چهارم هفته جهاد کشاورزی با عنوان ولایتمداری، فرهنگ جهادی، ایثار و شهادت، روز پنجم مدیریت جهادی، اصلاح الگوی مصرف، روز ششم عبور از خشکسالی با مشارکت عمومی و روز هفتم جهاد کشاورزی، سرمایه کشاورزی و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۳۱ طرح از محل اعتبارات دولتی و ۱۴ طرح از محل اعتبارات بانکی در همه شهرستان های چهارمحال و بختیاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و یک طرح گلخانه ایی نیز کلنگ زنی می شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۲ هزار و ۲۵۷ خانوار در ۶۶ روستا از این طرح های کشاورزی بهره مند می شوند و جهت اجرای آن ها ۱۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
 
ابراهیمی بیان کرد: با بهره برداری و افتتاح طرح های پیش بینی شده در هفته جهاد کشاورزی ۵۶۳ اشتغال مستقیم و ۴۸۴ اشتغال غیرمستقیم فراهم شده است، این پروژه ها در حوزه های آب و خاک، امور فنی و مهندسی، بهبود تولیدات دامی و گیاهی، شیلات و امور آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و طرح های ترویجی هستند.
 
وی تاکید کرد: ۳۱ طرح کشاورزی با مشارکت منابع ملی، استانی، تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۰۵:۴۳

11 Jun 2022