۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۵۰۸۲۷
نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:

هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس امام رئوف مهربانی‌ها دل مومنان را به درد آورد

محمد علی نکونام گفت: هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس امام رئوف مهربانی‌ها دل مومنان را به درد آورد و هرکس به دنبال نشان دادن ارادت خود به حضرت رضا(ع) بود پس این سرمایه در استان وجود دارد و راه را برای شما هموار می‌کند.
هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس امام رئوف مهربانی‌ها دل مومنان را به درد آورد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در حاشیه نشست ویژه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در استان اظهار کرد: کرامت رضوی و کرامت اهل بیت (ع) باید در استان نهادینه شود.

وی افزود: کرامت یک معقوله مهم فکری است که خدای تبارک و تعالی این را برای بشر قرار داده است ، انسانیت تمام سبک زندگی خودش سبک زندگی اخلاقی و ایمانی خودش را در این ظرف کرامت قرار دهد و در مسیر ایمانی کرامت حرکت کند.

نکونام افزود: سیر در این عرصه بدون کرامت امکانپذیر نیست ، دهه کرامت از حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) یعنی یک کرامت اخلاقی به یاد ماندنی همه وجود انسان و هستی انسان را در بر بگیرد ، ما باید از این فرصت زیاد استفاده کنیم  تا درفرهنگ سازی و نهادینه کردن این فرهنگ موثر واقع شویم.

وی ضمن اشاره به هتک حرمت اخیر رسانه های غربی به ساحت مقدس امام رضا (ع) بیان کرد: هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس امام رئوف مهربانی‌ها دل مومنان را به درد آورد و هرکس به دنبال نشان دادن ارادت خود به حضرت رضا(ع) بود پس این سرمایه در استان وجود دارد و راه را برای شما هموار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اگر بخواهیم راه امام را دنبال کنیم حتما نیازمند یک دل سخت و مقاوم در میان مکتب اهل بیت هستیم ، هرچه می توانیم انسجام و محتوای برنامه ها این دهه بیشتر باشد.

وی در نهایت بیان داشت: دل سخت و مقاوم در مکتب اهل بیت(ع) که از معارف و ایمان پر شده باشد لازمه برخورد با اتفاقات اخیر است پس هرآنچه می‌شود باید محتوای برنامه‌ها را تقویت کنیم.

به گزارش جهانبین نیوز؛ فردا راس ساعت 5 بعدازظهر از خادمین حرم مظهر رضوی در مکان پلیس راه شهرکرد - اصفهان استقبال بعمل آمده و در روز پنجشنبه پرچم حرم مطهر امام رئوف بر فراز شهدای گمنام شهرکرد به اهتزاز در می آید ، همچنین خادمین حرم رضوی روز پنجشنه در شهرستان شهرکرد ، روز جمعه در شهرستان کیار ، روز شنبه در شهرستان کوهرنگ ، روز یکشنبه در شهرستان بن ، روز دوشنبه شهرستان فارسان، روز سه شنبه شهرستان سامان ، روز چهارشنبه شهرستان اردل ، روز پنجشنبه شهرستان لردگان ، جمعه شهرستان خانمیرزا و شنبه شهرستان بروجن حضور پیدا خواهند کرد و برنامه های متنوعی را برای عموم مردم اجرا می کنند.

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۵۳:۰۴

31 May 2022