کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:

هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس امام رئوف مهربانی‌ها دل مومنان را به درد آورد

10 خرداد 1401 ساعت 15:51

محمد علی نکونام گفت: هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس امام رئوف مهربانی‌ها دل مومنان را به درد آورد و هرکس به دنبال نشان دادن ارادت خود به حضرت رضا(ع) بود پس این سرمایه در استان وجود دارد و راه را برای شما هموار می‌کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در حاشیه نشست ویژه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در استان اظهار کرد: کرامت رضوی و کرامت اهل بیت (ع) باید در استان نهادینه شود.

وی افزود: کرامت یک معقوله مهم فکری است که خدای تبارک و تعالی این را برای بشر قرار داده است ، انسانیت تمام سبک زندگی خودش سبک زندگی اخلاقی و ایمانی خودش را در این ظرف کرامت قرار دهد و در مسیر ایمانی کرامت حرکت کند.

نکونام افزود: سیر در این عرصه بدون کرامت امکانپذیر نیست ، دهه کرامت از حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) یعنی یک کرامت اخلاقی به یاد ماندنی همه وجود انسان و هستی انسان را در بر بگیرد ، ما باید از این فرصت زیاد استفاده کنیم  تا درفرهنگ سازی و نهادینه کردن این فرهنگ موثر واقع شویم.

وی ضمن اشاره به هتک حرمت اخیر رسانه های غربی به ساحت مقدس امام رضا (ع) بیان کرد: هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس امام رئوف مهربانی‌ها دل مومنان را به درد آورد و هرکس به دنبال نشان دادن ارادت خود به حضرت رضا(ع) بود پس این سرمایه در استان وجود دارد و راه را برای شما هموار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اگر بخواهیم راه امام را دنبال کنیم حتما نیازمند یک دل سخت و مقاوم در میان مکتب اهل بیت هستیم ، هرچه می توانیم انسجام و محتوای برنامه ها این دهه بیشتر باشد.

وی در نهایت بیان داشت: دل سخت و مقاوم در مکتب اهل بیت(ع) که از معارف و ایمان پر شده باشد لازمه برخورد با اتفاقات اخیر است پس هرآنچه می‌شود باید محتوای برنامه‌ها را تقویت کنیم.

به گزارش جهانبین نیوز؛ فردا راس ساعت 5 بعدازظهر از خادمین حرم مظهر رضوی در مکان پلیس راه شهرکرد - اصفهان استقبال بعمل آمده و در روز پنجشنبه پرچم حرم مطهر امام رئوف بر فراز شهدای گمنام شهرکرد به اهتزاز در می آید ، همچنین خادمین حرم رضوی روز پنجشنه در شهرستان شهرکرد ، روز جمعه در شهرستان کیار ، روز شنبه در شهرستان کوهرنگ ، روز یکشنبه در شهرستان بن ، روز دوشنبه شهرستان فارسان، روز سه شنبه شهرستان سامان ، روز چهارشنبه شهرستان اردل ، روز پنجشنبه شهرستان لردگان ، جمعه شهرستان خانمیرزا و شنبه شهرستان بروجن حضور پیدا خواهند کرد و برنامه های متنوعی را برای عموم مردم اجرا می کنند.

انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 50827

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50827/هتک-حرمت-اخیر-ساحت-مقدس-امام-رئوف-مهربانی-ها-دل-مومنان-درد-آورد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir