۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۵۰۸۲۰
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اپلیکشن کنگره شهدا عشایر رونمایی می شود

مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: اپلیکشن کنگره شهدا عشایر در چهارمحال و بختیاری رونمایی می شود  که این اپلیکشن امکانات خیلی خوبی برای مسافران و مراجعه کنندگان که از استان های دیگر در این کنگره شرکت می کنند فراهم کرده است.
اپلیکشن کنگره شهدا عشایر رونمایی می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا عشایر تا کنون ۶ جلسه رسمی مربوط به کمیته اطلاع رسانی با هماهنگی صدا و سیما و فضای مجازی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این کنگره از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که در همین راستا دو کار بسیار مهمی صورت گرفته است تصریح کرد:  آماده سازی بستر ارتباطی در محل برگزاری خود کنگره و پویش تولید محتوا از طریق یک گروه واتساپی به نام یل ایلم دو مورد از اقدامات مهم کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی شهدا عشایر بوده است،  که فعالین فضای مجازی و خبرگزاری ها محتوایی که تولید می کنند از طریق این کانال اطلاع رسانی نیز خواهند کرد.

بلالی از نصب اپلیکشن برای استفاده از این کنگره خبر داد و گفت: این اپلیکشن امکانات خیلی خوبی برای مسافران و مراجعه کنندگان که از استان های دیگر در این کنگره شرکت می کنند فراهم کرده است، که اطلاع رسانی ها از جمله سین برنامه، پذیرایی و ناهار، شناسایی و معرفی مراکز تفریحی، معرفی سوغات استان و ... از طریق این اپلیکشن صورت می گیرد. 

وی یاد آور شد: قبل از برگزاری کنگره این اپلیکشن با حضور فرمانده سپاه ، استاندار و معاون ایشان رونمایی می شود. 

بلالی در پایان خاطر نشان کرد: در حین برگزاری این کنگره یک غرفه مختص فضای مجازی و خبرگزاری ها پیش بینی شده   است که بتوانند به اینترنت پرسرعت برای مخابره و اطلاع رسانی دسترسی داشته باشند.

 انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۷:۲۱

30 May 2022