کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اپلیکشن کنگره شهدا عشایر رونمایی می شود

9 خرداد 1401 ساعت 13:05

مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: اپلیکشن کنگره شهدا عشایر در چهارمحال و بختیاری رونمایی می شود  که این اپلیکشن امکانات خیلی خوبی برای مسافران و مراجعه کنندگان که از استان های دیگر در این کنگره شرکت می کنند فراهم کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا عشایر تا کنون ۶ جلسه رسمی مربوط به کمیته اطلاع رسانی با هماهنگی صدا و سیما و فضای مجازی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این کنگره از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که در همین راستا دو کار بسیار مهمی صورت گرفته است تصریح کرد:  آماده سازی بستر ارتباطی در محل برگزاری خود کنگره و پویش تولید محتوا از طریق یک گروه واتساپی به نام یل ایلم دو مورد از اقدامات مهم کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی شهدا عشایر بوده است،  که فعالین فضای مجازی و خبرگزاری ها محتوایی که تولید می کنند از طریق این کانال اطلاع رسانی نیز خواهند کرد.

بلالی از نصب اپلیکشن برای استفاده از این کنگره خبر داد و گفت: این اپلیکشن امکانات خیلی خوبی برای مسافران و مراجعه کنندگان که از استان های دیگر در این کنگره شرکت می کنند فراهم کرده است، که اطلاع رسانی ها از جمله سین برنامه، پذیرایی و ناهار، شناسایی و معرفی مراکز تفریحی، معرفی سوغات استان و ... از طریق این اپلیکشن صورت می گیرد. 

وی یاد آور شد: قبل از برگزاری کنگره این اپلیکشن با حضور فرمانده سپاه ، استاندار و معاون ایشان رونمایی می شود. 

بلالی در پایان خاطر نشان کرد: در حین برگزاری این کنگره یک غرفه مختص فضای مجازی و خبرگزاری ها پیش بینی شده   است که بتوانند به اینترنت پرسرعت برای مخابره و اطلاع رسانی دسترسی داشته باشند.

 انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 50820

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50820/اپلیکشن-کنگره-شهدا-عشایر-رونمایی-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir