۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۵۰۶۹۵
استاندار چهارمحال و بختياری/

جلسات تنظيم بازار در شهرستان‌ها به‌صورت مستمر برگزار شود

استاندار چهارمحال و بختياری با اشاره به اينکه کالا بايد به وفور در دسترس مردم قرار بگيرد، گفت: جلسات ستاد تنظيم بازار در شهرستان‌ها به رياست فرمانداران به‌صورت مستمر برگزار و همچنين نظارت بر بازار با حضور مسئولان شهرستاني تشديد شود.
جلسات تنظيم بازار در شهرستان‌ها به‌صورت مستمر برگزار شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حيدری در جمع فرمانداران چهارمحال و بختياری با اشاره به اجرای طرح هدفمندی يارانه‌ها توسط دولت و حذف ارز ترجيحی، اظهار کرد: اين يک کار بزرگ برای نجات اقتصاد بيمار کشور است، اما عده‌ای درصدد هستند تا از اين آب گل‌آلود ماهی بگيرند، بنابراين نبايد اجازه بدهيم تا دشمنان از مطالبات صنفی مردم سوءاستفاده کنند.
 
استاندار چهارمحال و بختياری افزود: بايد محاسن اجرای طرح هدفمندی يارانه‌ها برای مردم بيان شود، در اين راستا بايد از تمامی ظرفيت‌ها در فضای حقيقی و مجازی استفاده کنيم.
 
وی با اشاره به اينکه کالا بايد به وفور در دسترس مردم قرار بگيرد، بيان کرد: جلسات ستاد تنظيم بازار در شهرستان‌ها به رياست فرمانداران به‌صورت مستمر برگزار و همچنين نظارت بر بازار با حضور مسئولان شهرستانی تشديد شود، اين سرکشی‌ها باعث حاکم شدن آرامش در جامعه می‌شود.
 
حيدری تاکيد کرد: بر روی کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌ها قيمت نصب شود تا از گرانفروشی جلوگيری شود، فرمانداران با مديران کل و معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری چهارمحال و بختياری ارتباط داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: برای جلوگيری از آسيب به توليدکنندگان خرد، تسهيلات برای پرداخت به اين قشر پيش‌بينی شده است، در بازرسی‌ها از ظرفيت بسيجيان استفاده شود.
 
وی تاکيد کرد: کمبود و مشکلات در عرضه کالاهای اساسی در شهرستان‌ها، توسط فرمانداران گزارش شود تا در اسرع وقت رسيدگی شود، بر پخت نان در نانوایی‌ها نظارت بيش‌تری صورت بگيرد تا کيفيت افزايش پيدا کند و همچنين از قاچاق کالا جلوگيری کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۵۹:۳۹

14 May 2022