۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۵۰۵۶۵
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری تا پایان امروز/ وزش باد روزهای آتی را غبارآلود می‌کند

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار داریم در اکثر نقاط استان امروز تا ظهر و بعد از ظهر شاهد بارش باشیم و از روز یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و میزان بارندگی‌ها کم‌تر می‌شود.
تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری تا پایان امروز/ وزش باد روزهای آتی را غبارآلود می‌کند
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در 24 گذشته شاهد بارش‌هایی در برخی مناطق به‌صورت پراکنده بودیم.
 
وی با بیان اینکه بیشتر بارش‌ از ایستگاه مالخلیفه در شهرستان لردگان با 26 میلی‌متر گزارش شده است، تصریح کرد: بارش‌ها در لردگان سه میلی‌متر، بروجن یک میلی‌متر، بلداجی دو میلی‌‌متر، آورگان 1/5 میلی‌متر، دوآب‌صمصامی 1/5 میلی‌متر به ثبت رسیده و برای شهرکرد و چلگرد بارش‌های کم‌تر از یک میلی‌متر گزارش شده است.
 
چراغ‌پور بیان داشت: این شرایط برای امروز هم ادامه دارد و تا انتهای روز شاهد افزایش ابر، بارش‌های رگباری و نقطه‌ای به‌ویژه برای جنوب و غرب استان، شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، کوهرنگ، فارسان، اردل، قسمت‌هایی از کیار شاهد خواهیم بود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: انتظار داریم در اکثر نقاط استان امروز تا ظهر و بعد از ظهر شاهد بارش باشیم و از روز یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و میزان بارندگی‌ها کم‌تر می‌شود.
 
وی گفت: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش باد دور از انتظار نیست که می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و غبار به استان شود.
 
چراغ‌پور ادامه داد: از نظر دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای را نداریم و افزایش نسبی و تدریجی دما را شاهد خواهیم بود همچنین امروز صبح چلگرد با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است و در 24 ساعت گذشته لردگان با بیشینه دمای 25 درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۰۶:۲۹

30 Apr 2022