۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۵۰۵۴۲
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

همدلی، اتحاد و ایستادگی رمز پیروزی جبهه مقاومت است/ در روز قدس حمایت از فلسطین را فریاد می‌زنیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جبهه مقاومت در سال‌های گذشته پیروزی‌های چشم‌گیری داشته است و رمز آن همدلی، وحدت و ایستادگی است.
همدلی، اتحاد و ایستادگی رمز پیروزی جبهه مقاومت است/ در روز قدس حمایت از فلسطین را فریاد می‌زنیم
سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با دو هدف تشکیل شد افزود: پایان دادن به تسلط غرب در منطقه و جهان اسلام یکی از این دلایل است و مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی و درحقیقت دفاع از آزادی فلسطین مورد دوم می‌باشد.

وی به مقاومت ایران در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران بعد از آن اشاره و تصریح کرد: جبهه مقاومت یعنی کشورهای سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین با محوریت ایران با الگوگیری از ایستادگی ملت ایران به این جبهه وارد شدند و بنابراین ایران سرآغاز تشکیل این جبهه است.

ذوالفقاری یادآور شد: جبهه مقاومت در فلسطین جهاد اسلامی و حماس، در یمن گروه انصارالله، در عراق حشد شعبی و حزب‌الله لبنان است و همچنین در افغانستان گروه فاطمیون و گروه زینبیون در پاکستان نیز از جبهه مقاومت هستند.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت در مبارزه با گروهک تروریستی داعش نقش موثری داشت و تمامی گروه‌های فعال در جبهه مقاومت دستاوردهای بسیار بزرگی داشته‌اند و علت آن وحدت است برای مثال در یمن انصارالله با اتحاد و مقاومت خود در مقابل رژیم آل سعود ایستادگی کرد و آن را در تنگنا قرار داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری شکست داعش در سوریه را یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور برای تعیین منتخب مردم در سوریه و خروج نظامیان آمریکا از عراق و مقابله با داعش از دیگر اهداف جبهه مقاومت بود که محقق شد.

 ذوالفقاری افزود: پیروزی غزه در جنگ‌های 22 روزه و 11 روزه و یا پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه از دیگر دستاوردهای جبهه مقاومت محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم فلسطین به این باور رسیده‌اند که تنها راه پیروزی اتحاد، همدلی و مقاومت است بیان داشت: محور مقاومت می‌تواند پیروزی فلسطین و خروج صهیونیست از این منطقه را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: آمریکا در هیچ زمانی به قول خود برای حمایت از سایر کشورها پایبند نبوده است.

وی تاکید کرد: در جنگ اوکراین دیدیم که با وجود اینکه این کشور یکی از متحدان آمریکا بود اما
حمایتی از سوی آمریکا و حتی کشورهای اروپایی دریافت نکرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: عدم حمایت آمریکا از هم‌پیمانان خود باید به یک درس عبرت برای سایر کشورها ازجمله ایران تبدیل شود چراکه در داخل کشور برخی افراد گمان می‌کنند برقراری رابطه با آمریکا دارای تاثیرات مثبت است اما تجربه حاصل شده از سالیان گذشته و یا سایر کشورها از جمله اوکراین نشان می‌دهد آمریکا هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و حمایتی از متحدان خود نداشته است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: فلسطین امروز نیازمند حمایت است و باید این احساس برای آن‌ها ایجاد شود که از حمایت مردم دنیا، مسلمانان و به ویژه ایران برخوردار هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی هم پیمان شده‌اند که این موضوع باعث تاسف است.

وی عنوان داشت: در این شرایط و با توجه به اینکه در جامعه فلسطین اتحاد شکل گرفته است باید مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس روحیه و اعتماد به نفس گروه‌های فلسطینی را افزایش دهند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از فلسطین مردم مظلوم این کشور می‌توانند با استمرار مقاومت، مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی کنند و تا زمان بازگشت آوارگان فلسطینی و دعوت از جهانیان جهت برگزاری رفراندوم در سرزمین‌های اشغالی و تعیین تکلیف کشور فلسطین توسط ساکنان آن مبارزه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۱:۳۱

28 Apr 2022