۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۵۰۵۰۱
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

بیش از 7 هزار کلاس درس در مناطق سردسیر چهارمحال و بختیاری قرار دارند/ 3 میلیارد تومان اعتبار لازم برای نصب تهویه در مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در این استان 9 هزار کلاس درس وجود دارد که تقریبا 7 هزار کلاس در مناطق سردسیر استان واقع شدند، برای نصب فن به جهت تهویه هوا در هر کلاس درس تقریبا به 500 هزار تومان و در مجموع به 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
بیش از 7 هزار کلاس درس در مناطق سردسیر چهارمحال و بختیاری قرار دارند/ 3 میلیارد تومان اعتبار لازم برای نصب تهویه در مدارس
فخرالدین اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حدود 10 هزار و 200 پوستر درزمینه پیشگیری از بیماری کرونا در 6 مرحله در مدارس استان توزیع شد.
 
وی افزود: یک هزار و 681 بازدید از مدارس شهرستان‌ها و چهارمحال و بختیاری انجام شده است، در همین راستا رعایت بهداشت فردی در بین دانش‌آموزان حدود 74.1 درصد، استفاده از ماسک 80 درصد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی 65.4 درصد گزارش شده، در بحث تهویه مشکلاتی وجود دارد و این رقم حدود 66 درصد بوده است.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 تا 18 سال، ادامه داد: 94.5 درصد از دانش‌آموزان دوز اول و 83.1 درصد دوز دوم را تزریق کردند.
 
اسدی عنوان کرد: در چهارمحال و بختیاری 9 هزار کلاس درس وجود دارد که تقریبا 7 هزار کلاس در مناطق سردسیر استان واقع شدند، برای نصب فن به جهت تهویه هوا در هر کلاس درس تقریبا به 500 هزار تومان و در مجموع به 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
 
وی با اشاره به مجموعه وزرشی شهدای دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری به عنوان یک مجموعه چندمنظوره کشوری، خاطرنشان کرد: برای آنکه بتوانیم به استانداردهای لازم در مجموعه دست پیدا کنیم به افزایش فضا احتیاج داریم.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رویکرد آموزش و پرورش این است که روزهای پنجشنبه (مادر و دختر) و جمعه (پدر و پسر) مجموعه وزرشی شهدای دانش‌آموز را به صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۱:۴۲

26 Apr 2022