۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۵۰۵۰۰
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

استاندار و مسئولین در راستای احقاق حق مردم استان سرسوزنی کوتاه نمی آیند

محسن حسین‌میرزایی، سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار و مسئولین در راستای احقاق حق مردم استان سرسوزنی کوتاه نخواهند آمد و در آینده ای نزدکی خبرهای خوبی در خصوص آب اطلاع رسانی می شود.
استاندار و مسئولین در راستای احقاق حق مردم استان سرسوزنی کوتاه نمی آیند
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین‌میرزایی، سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار کرد: سیاست اصلی و اساسی  استانداری  تعامل صد درصد با رسانه ها و مطبوعات است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه استانداری از نقد دلسوزانه، آگاهانه و سازنده استقبال می‌کند خاطر نشان کرد:  هیچ مدیری نباید جلوی نقد سازنده رسانه‌ها را بگیرد ما باید در استان به یک باور و اعتقاد برسیم.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه همه ما در استان از یک خانواده هستیم و رسانه‌ها می‌توانند کمک کنند تا وحدت و وفاق در تمام استان موج بزند بیان داشت:  رسانه‌ها نقش فاخری در امیدافزایی در جامعه دارند تا وحدت و امید در جامعه ما نهادینه شود. 

وی بیان داشت: تشکیل جبهه‌های مختلف و حمله به یکدیگر در استان را یک آسیب جدی است، ما در استان اعضای یک خانواده‌ایم و باید بتوانیم مشکلات استان را با هم دلی و وحدت بین خودمان حل کنیم.

حسین میرزایی به تلاش شبانه روزی استاندار اشاره کرد و گفت: استاندا برای پیشرفت و توسعه استان تلاش شبانه روزی دارد و در روزهای تعطیل نیز مشغول خدمت به مردم  هستند.

حسین‌میرزایی در خصوص مسئله آب نیز گفت: استاندار و مسئولین در راستای احقاق حق مردم استان سرسوزنی کوتاه نخواهند آمد و در آینده ای نزدکی خبرهای خوبی در خصوص آب اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۸:۵۳

26 Apr 2022