۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۵۰۴۹۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

مردم چهارمحال و بختیاری همنوا با سراسر کشور در روز جهانی قدس حضور بهم می رسانند

موسی انصاری گفت: در روزجهانی قدس مردم چهارمحال و بختیاری نیز به تبعیت از امام و رهبرشان و همنوا با سراسر کشور حضور پیدا می کنند و انزجار خودشان را از ماهیت رژیم جعلی صهیونیست و اقدامات بی شرمانه آنان نه تنها در فلسطین بلکه در کل منطقه ، اعلام خواهند کرد.
مردم چهارمحال و بختیاری همنوا با سراسر کشور در روز جهانی قدس حضور بهم می رسانند
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس با اشاره به جنایات و خیانت های رژیم صهیونیستی از اول ماه مبارک رمضان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمع بی شمار جوانان و کودکان مظلوم فلسطین شد اظهار کرد: با توجه به شیوع و همه گیری کرونا و وقفه دوساله در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ، امسال در روز نهم اردیبهشت ماه (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) راهپیمایی عظیمی در راستای برملا سازی حرکت ننگین رژیم صهیونیستی و آشکار سازی چهره واقعی آنان بر جهانیان در استان برگزار می شود.
 
وی افزود: در روزجهانی قدس مردم چهارمحال و بختیاری نیز به تبعیت از امام و رهبرشان و همنوا با سراسر کشور حضور پیدا می کنند و انزجار خودشان را از ماهیت رژیم جعلی صهیونیست و اقدامات بی شرمانه آنان نه تنها در فلسطین بلکه در کل منطقه ، اعلام خواهند کرد.
 
انصاری ادامه داد: اصحاب رسانه و تحلیل گران باید عظمت این روز بزرگ را برای مردم و علی الخصوص جوانان بازگو کنند ، اقنا سازی افکار جوانان در فضای سنگین رسانه ای ، از ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی برای ما اولویت است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری از اقدامات قبل از روز جهانی قدس گفت و تصریح کرد: قبل از برگزاری راهپیمای می طلبد تا با ورود پررنگ فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به مسئله قدس و فلسطین ، محتوا سازی و بارگزاری آن در این بستر ، اقناع سازی فضای عمومی جامعه صورت گیرد.
 
وی ابراز کرد: فضا سازی محیطی در کنار فضای مجازی از دیگر اولویت های ما در روز جهانی قدس است که حامل بیان هایی خاص می باشد و نیاز است که فضای سطح شهرها عوض شود تا سبک نگاه مردم به محیط شهری به گونه ای باشد که تغییرات صورت گرفته ماهیت آن روز را مشخص کند.
 
انصاری همچنین از نشست های تبیینی در محافل دانشگاهی به مناسبت روز قدس خبر داد و گفت: طی پیگیری های انجام شده دانشگاه ها هم به صورت مجازی و هم به صورت میدانی و فیزیکی نشست های تبیینی را خواهند داشت ، امیدواریم در شب 23 ماه رمضان و شب قدر سخنرانان بخشی از موارد را به قدس و فلسطین اختصاص بدهند.
 
موسی انصاری ضمن بیان برگزاری مسابقات کتابخوانی ، طراحی پوستر در فضای مجازی و مسابقه نقاشی افزود: پاتوق های خیابانی توسط بسیج هنرمندان استان پیش بینی شده است که حرکت های نمایشی و به صورت خیابانی انجام می دهند  ، استفاده از شبکه شاد دانش آموزی آموزش و پرورش و بارگزاری محتوای روز جهانی قدس در این شبکه از دیگر اقدامات برگزاری این راهپیمایی با شکوه است.
 
وی ادامه داد: صدا و سیمای استان نیز از فردا ویژه برنامه هایی را برای روز جهانی قدس شروع خواهد کرد .
 
انصاری از زمان و مکان برگزاری راهپیمایی روز جمعه خبر داد و گفت: راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از ساعت 11 صبح روز جمعه نهم اردیبهشت ماه از میدان امامزادگان دوخاتون به سمت خیابان ولی عصر شمالی – سه راه سینما –چهارراه فردوسی –چهارراه بوعلی و نهایتا به خیابان طالقانی و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ختم خواهد شد.
 
وی همچنین ادامه داد: در شهرستان ها نیز همزمان راهپیمایی برگزار خواهد شد ، در لردگان از میدان بسیج به سمت مصلی نمازجمعه ، در بروجن از میدان شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه ، در فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نماز جمعه ، در اردل از سه راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ، در کیار از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شلمزار به سمت مسجد امام حسین (ع) ، درسامان از حسینیه صاحب الزمان (عج) به سمت مسجد جامع ، در بن از سه راه نماز به سمت مسجد جامع ، در کوهرنگ از سه راهی فرمانداری به سمت مصلی نماز جمعه  و در خانمیرزا از میدان امام حسین (ع) شهر آلونی به سمت مسجد امام صادق (ع) خواهد بود.
 
انصاری در آخر افزود: در تمامی مکان های برگزاری راهپیمایی ایستگاه های سلامت پیش بینی شده است اما از مردم عزیز استان تقاضا داریم تا در صورت مشاهده علائم بیماری و سرماخوردگی در خود و اعضای خانواده از شرکت در این تجمع عظیم خودداری کنند.
 
انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۹:۴۷

24 Apr 2022