۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۵۰۲۰۰
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری:

ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری آغاز به‌کار کرد

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر با 10 کمیته فعالیت خود را از امروز چهارشنبه هم‌زمان با سراسر کشور در این استان آغاز کرد.
ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری آغاز به‌کار کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از امروز 25 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده به‌مدت 20 روز به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.

جیلان تصریح کرد: کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۰:۱۷

16 Mar 2022