کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری:

ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری آغاز به‌کار کرد

25 اسفند 1400 ساعت 9:58

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر با 10 کمیته فعالیت خود را از امروز چهارشنبه هم‌زمان با سراسر کشور در این استان آغاز کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از امروز 25 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده به‌مدت 20 روز به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.

جیلان تصریح کرد: کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50200

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50200/ستاد-اجرایی-ساماندهی-ارتقای-خدمات-سفر-چهارمحال-بختیاری-آغاز-به-کار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir