۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۵۰۰۳۳
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

روستای سیرک با ۵۰۰ نفر جمعیت فضای آموزشی ندارد

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در سفر به روستای سیرک از آموزش و پرورش استان خواست با توجه به اینکه متاسفانه روستای سیرک فضای آموزشی ندارد هر چه سریعتر نسبت به ایجاد واحد آموزشی برای فرزندان آن روستا اقدام عاجل صورت پذیرد.
روستای سیرک با ۵۰۰ نفر جمعیت فضای آموزشی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛  احمد راستینه نماینده مردم در مجلس از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواست در طرح بازنگری ۱۴۰۱ موضوع فضای سبز و پارک در دستور کار آن اداره کل برای مردمان روستای سیرک قرار گیرد. 

راستینه تاکید کرد : در خصوص مشکل حریم راه روستایی و زمین های در اختیار بنیاد مستضعفان ( در روستای سیرک )، جلسه ای با حضور نماینده بنیاد مستضعفان، فرمانداری شهرستان شهرکرد، دادستان محترم استان، دهیاری سیرک برگزار و این موضوع بررسی و مسائل مربوط پیگیری گردد. 
 
در ادامه پیگیری ها و بررسی مسائل و مشکلات روستای سیرک موضوع اُفت فشار آب در آن روستا، اختصاص آب به مجتمع خدماتی، اختصاص و جانمایی ترانس برق مناسب برق رسانی به منازل مطرح گردید و مقرر شد : 
 
به ترتیب شرکت آبفا و شرکت توزیع نیروی برق استان اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات به عمل آورند. 
 
 در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان های شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی از این روستا، متاسفانه مشاهده گردید که روستای سیرک تابلو ورودی هم ندارد، لذا مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا قبل از پایان سال نسبت به نصب تابلو اقدام نماید. 

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۳۱:۲۶

24 Feb 2022