۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۵۰۰۳۰
سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری؛

پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در لیست پروژه‌های سفر ریاست‌ جمهوری به استان گنجانده شود

 علی حیدری گفت با اشاره به اینکه پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در لیست پروژه‌های سفر ریاست‌ جمهوری به استان گنجانده شود، گفت: اما باید دستگاه‌های اجرایی در تهیه لیست پیشنهادی، پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و تاثیرگذاری آن‌ها در اشتغال را مدنظر قرار دهند و بر همین اساس لیست پیشنهادی را اولویت‌بندی کنند.
پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در لیست پروژه‌های سفر ریاست‌ جمهوری به استان گنجانده شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری چهارم اسفندماه در جلسه هماهنگی سفر ریاست‌ جمهوری به چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید پروژه‌ها ظرف دو روزه آینده جمع‌بندی و به نهاد ریاست‌جمهوری ارسال شود، اظهار کرد: میزان اعتباری که قرار است به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی نیمه‌تمام استان در این سفر اختصاص پیدا کند، در حال حاضر قطعی نشده است، اما این اعتبار ظرف مدت دو سال و به مرور اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه جدیدی برای سفر ریاست جمهوری به استان توسط دستگاه‌های اجرایی تعریف نشود، توضیح داد: پروژه جدید به‌ جز موارد خاص حذف می‌شود، پروژه‌هایی که نیازمند تسهیلات هستند نیز در جلسه جداگانه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حیدری با اشاره به اینکه پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در لیست پروژه‌های سفر ریاست‌ جمهوری به چهارمحال و بختیاری گنجانده شود، توضیح داد: اما باید دستگاه‌های اجرایی در تهیه لیست پیشنهادی، پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا و تاثیرگذاری آن‌ها در اشتغال را، مدنظر قرار دهند و بر همین اساس لیست پیشنهادی را اولویت‌بندی کنند.

 وی بیان کرد: پروژه‌هایی نیمه‌ تمامی که توسط دستگاه‌های اجرایی برای سفر ریاست‌ جمهوری به چهارمحال و بختیاری پیشنهاد می‌شود باید تمامی مجوزات لازم را اخذ کرده باشد، زیرا پروژه‌های دارای مشکل از لیست حذف خواهد شد.

علی حیدری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در پروژه‌های پیشنهادی سفر ریاست‌ جمهوری بحث عدالت را مدنظر قرار دهند، گفت: تمامی شهرستان‌ها باید از اعتبارات این سفر بهره‌مند شوند، همچنین پروژه‌هایی که قرار است با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و قرارگاه امام حسن(ع) در استان اجرا شود نیز در به‌صورت جداگانه مدنظر قرار بگیرد.

زمان دقیق سفر ریاست‌ جمهوری به چهارمحال و بختیاری مشخص نیست

در ادامه جلسه میرهاشمی- نماینده حوزه معاونت اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه پروژه‌های پیشنهادی برای سفر ریاست‌جمهوری باید دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد باشند، اظهار کرد: در صورتی می‌توان پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد را پیشنهاد داد که این پروژه‌ها محرک استان باشد.

وی افزود: اعتباری که به پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند، در نهایت باید ظرف دوسال منجر به تکمیل پروژه شود یا اینکه اگر پروژه نیازمند زمان بیش‌تری برای تکمیل است، می‌توان پروژه را به‌صورت فازبندی اجرا کرد تا در این مدت حداقل یک فاز آن به بهره‌برداری برسد.

میرهاشمی با بیان اینکه زمان دقیق سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری مشخص نیست، یادآور شد: چند استان کشور در اولویت سفر ریاست‌جمهوری قرار دارند، اما در نهایت اولویت سفر به استان‌ها توسط ریاست‌جمهور مشخص می‌شود.

نماینده حوزه معاونت اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: اگر برای اجرای پروژه‌ای در استان اختلافی بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، این مشکلات در سفر ریاست‌جمهوری قابل حل است، همچنین پروژه‌های پیشنهادی سفر باید دارای مجوزات لازم و دارای ردیف اعتباری ملی باشد.

وی در آخر خاطر نشان کرد: پروژه‌های پیشنهادی سفر ریاست‌جمهوری، توسط دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری پس از ارزیابی و پالایش توسط استاندار و معاون اجرایی رئیس‌جمهور قطعی خواهد شد، پس از انتخاب پروژه‌ها برای دستگاه‌های اجرایی دعوت‌نامه ارسال می‌شود، سپس نمایندگان دستگاه‌ها باید با اطلاعات دقیق پروژه و عکس در جلسه حاضر شوند، اگر تعداد پروژه‌ها زیاد باشد، امکان بررسی تمامی پروژه‌ها وجود نخواهد داشت، بنابراین دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها را بر اساس اولویت مشخص کنند.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۶:۰۰

23 Feb 2022