۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۵۰۰۲۶
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ظرفیت قابل توجه دانشگاه آزاد برای ارتقا و توسعه خوشه‌های صنایع‌دستی

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت‌های این دانشگاه برای ارتقا و توسعه خوشه‌های صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی استان قابل‌توجه است.
ظرفیت قابل توجه دانشگاه آزاد برای ارتقا و توسعه خوشه‌های صنایع‌دستی
فرشید خیری معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ظرفیت‌های این دانشگاه برای ارتقا و توسعه خوشه‌های صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی استان قابل‌توجه است.
 
وی تأکید کرد: واقعیت مجازی، وبلاگ‌نویسی، وب‌سایت، ترجمه متون، ارتباط‌گیری با کشورهای دیگر، معرفی استان به زبان‌های دیگر، تهیه کلیپ‌ها و مستندات، واقعیت افزوده و تولید محتوا در فضای مجازی برای معرفی قابلیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف برای معرفی در توییتر، اینستاگرام و فضای مجازی از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان به‌شمار می‌رود.
 
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌محور در سطح استان را در دستور کار قرار می‌دهد.
 
خیری تصریح کرد: انجام یک فعالیت پژوهشی برای آسیب‌شناسی مشکلات در جذب سرمایه‌گذار حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اولویت دارد.
 
وی فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری، استفاده از پتانسیل‌های موجود و معرفی آن، شناسایی زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های موجود و شناسایی بازارهای هدف را ضروری دانست و یادآور شد: در این راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیازها و دغدغه‌های خود را اعلام کند تا دانشگاه آزاد اسلامی برای برطرف کردن آن از طریق انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی اقدام کند.
 
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان در گردشگری طبیعی، کشاورزی و دامپروری، سلامت، گیاهان دارویی و ورزشی قابلیت‌های ویزه و خاصی برای جذب سرمایه‌گذاران، مسافران و گردشگران دارد.
 
خیری گفت: معرفی توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری می‌تواند در تحقق اهداف توسعه‌ای این برنامه‌ها تأثیرگذار باشد.
 
وی تأکید کرد: برگزاری استارتاپ‌ها و ایده‌شوها در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری می‌تواند به ارتقای این بخش‌ها کمک کند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۴:۱۴

23 Feb 2022