۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۵۰۰۲۵
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری:

وضعیت حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری با همکاری دانشگاه آزاد متحول می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت حوزه‌های زیرمجموعه این اداره‌کل با همکاری دانشگاه آزاد متحول می‌شود.
وضعیت حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری با همکاری دانشگاه آزاد متحول می‌شود
علیرضا جیلان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: استفاده از توان و فعالیت علمی، فنی و تخصصی این دانشگاه می‌تواند در تسریع روند توسعه‌ای بخش‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأثیرگذار باشد.
 
وی افزود: در این راستا بهره‌مندی از اسناد صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و گردشگری چهارمحال و بختیاری می‌توان در افزایش جذب سرمایه‌گذاران برای بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نقش‌آفرینی کند.
 
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: البته بازنگری و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای موجود ضروری و نیازمند توجه جدی است.
جیلان یادآور شد: برای تسریع در ارتقای کمی و کیفی وضعیت سرمایه‌گذاری بخش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از توان بنیادهای ملی و سرمایه‌گذاران بزرگ بخش خصوصی بهره‌گیری می‌شود.
 
وی اضافه کرد: تهیه بسته‌های اقتصادی درآمدزا ویژه کانون‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار دارد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۰:۰۹

23 Feb 2022