۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۵۰۰۲۴
شهردار شهرکرد؛

کاهش بروکراسی‌های اداری زمینه حضور سرمایه‌گذار در شهرکرد را فراهم می‌کند

محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد گفت: رفع موانع و کاهش بروکراسی اداری می‌تواند زمینه‌ساز حضور سرمایه‌گذاران در شهرکرد و استان باشد.
کاهش بروکراسی‌های اداری زمینه حضور سرمایه‌گذار در شهرکرد را فراهم می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد در جلسه با موسس مدرسه سرمایه‌گذاری در ایران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌های موفق، ویترینی برای جذب سرمایه‌گذاری در آینده است، اظهارداشت: برخی از موانع به ویژه بروکراسی‌های زاید باید کاهش یابد تا شاهد بهبود روند حضور سرمایه‌گذاران در شهرکرد باشیم.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تکمیل افزود: تلاش ما تکمیل پروژه‌ها است لذا تسریع در رفع موانع و حل مشکلات یکی از خواسته‌ها و دغدغه مدیریت شهری است بنابراین به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری در شهر وجود دارد، بیان کرد: اگر این فرصت‌ها را احصا کرده و جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم، می‌توانیم در زمان کمتری به توسعه شهر کمک کنیم.

داوود نعیم موسس مدرسه سرمایه‌گذاری در ایران در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به بودجه تعریف شده سرانه هر فرد در شهرکرد 2 میلیون تومان می‌باشد که این سرانه هم ممکن است محقق نشود.

وی افزود: سرانه متوسط کشوری 3 میلیون تومان است که شهرکرد نسبت به متوسط کشوری عقب بوده و با این سبک و سیاق نمی‌توان شهر را اداره کرد.

نعیم با بیان اینکه رقم بهینه سرانه برای هر نفر در حال حاضر 15 میلیون تومان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: اگر شهرکرد بخواهد به رقم بهینه دست یابد باید بودجه 3 هزار میلیارد تومانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه 188 مدل و سیستم وجود دارد که شهرکرد به رقم بهینه برسد، گفت: در حال حاضر شهرکرد تنها از دو مدل اوراق مشارکت و وام و سرمایه مشارکتی استفاده کرده است.

موسس مدرسه سرمایه‌گذاری در ایران خاطرنشان کرد: اگر از 188 مدل تنها 6 مدل در شهرکرد مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند به سرانه متوسط کشوری دست یابد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۳:۳۳

23 Feb 2022