۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۹۹۹۹
به دلیل عدم همراهی با طرح درج قیمت تمام شده بر روی محصول/

پرونده تعزیراتی برای 6 واحد تولیدی متخلف تشکیل شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع 6 پرونده در چهارمحال و بختیاری از تولیدکنندگانی که قیمت تمام شده را بر روی محصولات خود نصب نکرده بودند به تعزیرات حکومتی استان فرستاده شد اما رفته رفته در مرحله سوم و چهارم سیاست وزارت صمت به سمت اغناسازی و عدم تشکیل پرونده تا حد ممکن، پیش رفت.
پرونده تعزیراتی برای 6 واحد تولیدی متخلف تشکیل شد
غلامرضا قائدامینی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این طرح از بیستم هفتم آذرماه همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز شد.
 
وی افزود: در روند اجرای این طرح به همه واحدهای تولیدکننده مشمول سرکشی و دستورالعمل‌ها به آن‌ها ابلاغ شد.
 
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ابتدا طرح جدی‌تر آغاز و به واسطه فشاری که وارد شد برخی قیمت‌ها کنترل شدند.
 
قائدامینی عنوان کرد: رفته رفته طرح درج قیمت کارخانه بر روی محصولات برای سه محصول آب معدنی، دلستر و آب میوه که در مرحله اول طرح مطرح شد، نتیجه داد و در چهارمحال و بختیاری قیمت تمام شده بر روی این محصولات درج شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی از استان‌ها درخصوص درج قیمت تمام شده بر روی محصولات خود کارشکنی می‌کنند و این باعث اعتراض تولیدکنندگان استانی شده است.
 
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مرحله دوم و سوم لوازم یدکی، لوازم خانگی، ترشی و شوریجات مشمول طرح شد، در استان واحدهای تولید لوازم یدکی به دلیل عدم همراهی سایر تولیدکنندگان در استان‌های دیگر نتوانستند قیمت تمام شده را بر روی محصول خود نصب کنند که پرونده تخلف یکی از این واحدها به تعزیرات حکومتی نیز ارسال شد.
 
قائدمینی بیان کرد: در مجموع 6 پرونده در چهارمحال و بختیاری از تولیدکنندگانی که قیمت تمام شده را بر روی محصولات خود نصب نکرده بودند به تعزیرات حکومتی استان فرستاده شد اما رفته رفته در مرحله سوم و چهارم سیاست وزارت صمت به سمت اغناسازی و عدم تشکیل پرونده تا حد ممکن، پیش رفت.
 
وی تاکید کرد: در مرحله چهارم درج قیمت کارخانه بر روی اقلامی همچون لوازم خانگی بزرگ، کیک، کلوچه و بیسکوییت و مواد پروتئینی و محصولات گوشتی در دستور کار قرار گرفت، به تولیدکنندگان این کالاها ابلاغ شده و مدام بر روند اجرای طرح سرکشی می‌شود.
 
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: نمی‌توان بیش از این به واحدهای تولیدی برای نصب قیمت تمام شده سخت گرفت، چراکه بسیاری از تولیدکنندگان در استان‌های دیگر با این طرح همکاری نکردند و فشار مضاعف بر تولیدکنندگان استان چه بسا باعث تعطیلی آن‌ها خواهد شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۸:۲۵

20 Feb 2022