۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۹۹۶۰
یک روانشناس:

مراجعه به روانشناس، نیازی مبرم برای جامعه امروز

یک روانشناس گفت: همه انسان‌ها در همه موقعیت‌های اجتماعی، فرهنگی و در همه سنین برای بهزیستی و شکوفایی استعدادهای بالقوه خود، انطباق رفتاری-عاطفی به نظر تخصصی کارشناسان و خبرگان در حوزه مشاوره و روانشناسی نیازمند هستند.
مراجعه به روانشناس، نیازی مبرم برای جامعه امروز
اسدی دکترای روانشناسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اهمیت استفاده از مشاور توسط مردم اظهار کرد: معنای لغوی مشاوره عبارت است از رای و نظر تخصصی دیگران برای انجام کار و همکاری نمودن متقابل در این زمینه.
 
وی با بیان اینکه بهداشت روان حالت سازگاری نسبتا خوب، احساس بهزیستی، شکوفایی توان و استعداهای شخصی افراد را بیان می‌کند تصریح کرد: این اصطلاح عموما برای افرادی به کار می‌رود که در سطح بالایی از سازگاری و انطباق رفتاری-عاطفی عمل کنند.
 
اسدی خاطرنشان کرد: بهداشت روان الزاما شامل حال کسی نمی‌شود که صرفا بیمار نیست چراکه این رویکردها باید در آن لحاظ شود.
 
این روانشناس یادآور شد: همه انسان‌ها در همه موقعیت‌های اجتماعی، فرهنگی و در همه سنین برای بهزیستی و شکوفایی استعدادهای بالقوه خود، انطباق رفتاری-عاطفی به نظر تخصصی کارشناسان و خبرگان در حوزه مشاوره و روانشناسی نیازمند هستند.
 
وی گفت: در همین راستا یکی از رویکردهای فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایجاد، توسعه و نهادینه کردن بستر اداره مشاوره و مددکاری در جهت ارتقای امنیت روانی جامعه است.

اسدی بیان داشت: مرکز مشاوره "آرامش" واقع در شهرکرد، بلوار آزادی روبه‌روی پارک لاله معاونت فرهنگی اجتماعی استان آماده ارائه خدمات روانشناختی، خانواده، ازدواج، تربیتی، تحصیلی و روان‌سنجی شامل انواع تست‌های هوش، شخصیت، تشخیصی به‌صورت کاملا رایگان به همشهریان در راستای ارتقای بهداشت روان می‌باشد و در طول هر ماه یکبار به‌صورت تلفنی از طریق شماره 3333495 و 3333497 است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۴:۵۷

16 Feb 2022