۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۹۹۴۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

دستگاه های نظارتی به تخلف شرکت حمل نهاده دامی ورود کنند/ نهاده وارد می شود اما به دست دامدار نمی رسد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:  گزارشات نشان می دهد یک شرکت حمل در استان نهاده را تحویل گرفته اما به دست دامدار نرسانده است، این مسئله باعث زیان دامداران شده است چراکه مجبور شده اند نهاده را از بازار آزاد تهیه کنند، لذا از دستگاه های نظارتی تقاضا می شود به این موضوع ورود کنند.
دستگاه های نظارتی به تخلف شرکت حمل نهاده دامی ورود کنند/ نهاده وارد می شود اما به دست دامدار نمی رسد
به گزارش جهانبین نیوز؛  محمد کاظم منزوی صبح امروز در ستاد تظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این که نهاده وارد استان شده و انبار می شود، خوب است اما در خروجی مشکل وجود دارد. 
 
وی افزود: گزارشات نشان می دهد یک شرکت حمل در چهارمحال و بختیاری نهاده را تحویل گرفته اما به دست دامدار نرسانده است، این مسئله باعث زیان دامداران شده است چراکه مجبور شده اند نهاده را از بازار آزاد تهیه کنند، لذا از دستگاه های نظارتی تقاضا می شود به این موضوع ورود کنند. 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۹٠ درصد کالای مصرفی در استان به ویژه کالاهایی که مشمول درج قیمت هستند از خارج تامین می شود و برخی کارخانه جات تولیدی آن ها در خارج از استان درج قیمت بر روی کالا را رعایت نمی کنند، از همین رو باید این موضوع در بازرسی ها و بررسی ها مشخص و موارد به استان تولیدکننده و همچنین وزارت صمت گزارش شود. 
 
منزوی عنوان کرد: برنامه حمل گندم به چهارمحال و بختیاری سریعا اعلام شود چون این نکته بسیار مهمی است. 
 
وی با اشاره به اینکه دلیل این موضوع که چرا برنج در تهران به صورت اینترنتی توزیع می شود اما در استان ها این موضوع دیده نشده است، پیگیری و بررسی شود، بیان کرد: برنج ایرانی مورد نیاز استان توسط تعاون روستایی این استان وارد و عرضه شود. 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۱۲ اسفندماه باید کل شکر مورد نیاز زنبورداران در اختیار آنان قرار گرفته باشد. 
 
منزوی یادآور شد: در بحث نظارت بر نانوایی ها مشکلات و اعتراضات بسیاری وجود دارد، جهاد مسؤولیت نظارت را برعهده تعاون روستایی قرار داده است که قبلا هیچگونه تجربه نظارتی نداشته است. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۱:۳۰

13 Feb 2022