۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۹۹۳۵
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگیری 3 نفر سارق و مال‌خر قطعات الکترونیکی بیل مکانیکی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرکرد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پلیس آگاهی از مدت‌ها قبل موضوع سرقت قطعات الکترونیکی بیل‌های مکانیکی را در دستور کار خود قرار داد گفت: ماموران آگاهی موفق شدند سه نفر سارق و مال‌خر را شناسایی و دستگیر کنند و اموال سرقتی به ارزش 50 میلیارد ریال از آن‌ها کشف و ضبط شد.
دستگیری 3 نفر سارق و مال‌خر قطعات الکترونیکی بیل مکانیکی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سنوات گذشته مواردی از سرقت قطعات الکترونیکی بیل‌های مکانیکی در شهرستان‌های استان مطرح بود.
 
وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی از مدت‌ها قبل این موضوع را در دستور کار خود قرار داد تصریح کرد: ماموران آگاهی با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدند سه نفر سارق و مال‌خر را شناسایی کنند که هر سه نفر دستگیر شدند و اموال سرقتی به ارزش 50 میلیارد ریال از آن‌ها کشف و ضبط شد.
 
امان اللهی با باین اینکه این افراد در شهرستان‌های این استان 70 مورد سرقت داشتند و مواردی در سایر استان‌ها هم مطرح است افزود: در سال جاری موارد مهمه‌ای که از سرقت داشتیم خصوصا موارد باندی را با تلاش‌های هدفمند پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی گفت: همچنین از ابتدای امسال با تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی در سطوح مختلف انتظامی و خصوصا پلیس آگاهی، کشفیات سرقت و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و حدود 22 درصد افزایش ثبت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم و صاحبان اموال به نگهداری درست از اموال خود توجه داشته باشند چراکه اگر افراد مراقب اموال خود باشند راه برای سارقان بسته و فرصت از آن‌ها گرفته می‌شود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۰:۲۳

12 Feb 2022