:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ریشه‌ها،  آرمان‌ها و اصول انقلاب تغییرناپذیر است/ملت صبور ایران با صبر خود موانع را از پیش راه بر می‌دارند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۹۹۲۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ریشه‌ها،  آرمان‌ها و اصول انقلاب تغییرناپذیر است/ملت صبور ایران با صبر خود موانع را از پیش راه بر می‌دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری ریشه‌های انقلاب،  آرمان‌ها و اصول آن را تغییرناپذیر عنوان کرد و گفت:  خوشبختانه در سختی‌ها و ناپایداری‌ها از ملتی صبور برخوردار هستیم که با صبر خود همه موانع را از پیش راه برمی دارند.
ریشه‌ها،  آرمان‌ها و اصول انقلاب تغییرناپذیر است/ملت صبور ایران با صبر خود موانع را از پیش راه بر می‌دارند
به گزارش جهانبین نیوز؛  غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جشن ملی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران  با اراده الهی پیروز شد. 

وی با اشاره به شرایط کرونایی پیش آمده ادامه داد: قطعا ملت عزیز ایران و استان چهارمحال و بختیاری علاقمند بودند که در این برنامه حضور داشه باشند اما راهپیمایی محدود و به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد. 

استاندار چهارمحال و بختیاری ریشه‌های انقلاب،  آرمان‌ها و اصول آن را تغییرناپذیر عنوان کرد و بیان داشت:  خوشبختانه در سختی‌ها و ناپایداری‌ها از ملتی صبور برخوردار هستیم که با صبر خود همه موانع را از پیش راه برمی دارند. 

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشت و امروز کشورمان به واسطه این دستاوردها و در صحنه بودن مردم در همه شاخص‌ها ارتقا پیدا کرده و در عرصه‌های مختلف خودنمایی می‌کند.

حیدری با اشاره به اینکه ایران در منطقه به یک قدرت بزرگ تبدیل شده که هیچ توافقی بدون نظر این کشور به نتیجه نمی‌رسد افزود: با وحدت و همدلی می‌توانیم موانع را برطرف کنیم، اگرچه دشمن در صدد ایجاد ناامیدی و کاشت یاس در دل‌های مردم است اما باید دست در دست هم دهیم تا با وجود یک دولت مردمی به قلل رفیع مدنظر انقلاب دست یابیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۶:۱۳

12 Feb 2022