۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۹۹۱۷

محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله 22 بهمن در شهرکرد تشریح شد

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری محدودیت‌های ترافیکی مراسم یوم‌الله 22 بهمن در شهرکرد را تشریح کرد.
محدودیت‌های ترافیکی یوم‌الله 22 بهمن در شهرکرد تشریح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ ایرج حسین پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: آیین گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، امسال در شهرکرد به صورت رژه موتوري برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور تامین ایمنی ترافیکی و تسهیل در برگزاری این مراسم، پلیس محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر به مرحله اجرا گذاشته می‌شود:

الف)محدوديت تردد: ميدان معلم، بلوار آیت‌الله کاشاني، چهارراه سرباز است.

ب)  از ميدان معلم تا چهارراه سرباز (تقاطع بلوار آیت‌الله کاشانی و بلوار فارابی)، تردد و پارک خودروها، از ساعت 9:00 تا 11:00 پایان رژه موتوري ممنوع است.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهروندان محترم مي‌توانند سفرهای خود را با مديريت و برنامه‌ريزی، از مسيرهای جايگزين انتخاب نمايند و توقف هرگونه وسيله نقليه از ميدان معلم تا چهاراه سرباز ممنوع بوده و وسايل نقليه پارک شده در این محدوده، با جرثقيل به خارج از محدوده اعلامی منتقل می‌شود.

حسین پور در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در آیین گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، بیان داشت: پلیس نیز همراه و هم‌صدا با مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان، در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شرکت کرده و با تامین نظم و امنیت ترافیکی، در خدمت شهروندان هستند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۰:۴۷

10 Feb 2022