۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۹۹۱۶
به مناسبت چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی؛

بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در آستانه 22 بهمن ماه 1400

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.
بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در آستانه 22 بهمن ماه 1400
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح ذیل منتشر شد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
"انقلاب ایران برای خداست و از اول هم برای خدا بوده است. الله اکبر بوده است و تا آخر هم همین است".
 
(صحیفه امام؛ ج 16، ص 91)
 
"در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌اى پرچم بزنید، پرچم جمهورى اسلامى را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامى مى‌دارد."
 
حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، ۵۹/۱۱/۱۷
 
چهل و سه سال پیش اعجاز بزرگ قرن با عنوان انقلاب اسلامى ایران در سپیده دم 22 بهمن ماه سال 1357 به رهبرى پیامبر گونه امام خمینى(ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت پوشالى ابرقدرت‌ها را در هم شکست.
 
 به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی»، استقلال در تصمیم‌گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور، و رساندن ایران به عزّت و کرامت و ارتقاء جایگاه آن در جهان، صدور شعارهای انقلاب و الهام‌بخشی به حق‌طلبان عالم، گسترش برخورداری‌های عمومی و امکانات مادّی، پیشرفت در معنویات و امکان سیر تکاملی در فضای انقلاب، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، توان ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه‌طلبان جهانی و حرکت در مرزهای علوم، گوشه ای از دستاوردهاى فراوان و بى سابقه اى است که انقلاب اسلامی در حوزه هاى گوناگون به ارمغان آورد.
 
امروز یکى از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهاى جنگى آمریکا و اروپا در خلیج فارس صف آرایى نموده و وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل ساخته است.
 
انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود و با الگوسازى براى ملتهاى مستضعف و حمایت از مسلمانان آزاده، همگرایى امت اسلام و بىدارى مسلمین جهان را رقم زد و دفاع از آرمان فلسطین را جهانی کرد.
 
انقلاب اسلامی ایران، الگوی مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد و معادلات بین المللی و  اندیشه های مادیگرایانه شرق و غرب را به چالش کشید.
 
انقلاب اسلامی ایران، به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) ‏ یک تحفه الهی و هدیه غیبی از جانب خداوند منان بر این ملت مظلوم بود، که از اول هم برای خدا و الله‌اکبر بوده است.
 
ما بسیجیان و پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و حرم آل الله،  با ارزش های ناب اسلامی و آرمان های والای امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام می داریم برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده ایم.
 
در پایان از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری دعوت می کنیم در آیین های ویژه نورافشانی و گلبانگ توحیدی الله اکبر در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن که امسال به خاطر شرایط کرونا به صورت خودرویی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها برگزار می شود، حضور همیشگی و پرشکوه خود را به رخ جهانیان  بکشند.
 
شایان ذکر است؛ فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، لردگان و خانمیرزا، اردل، کیار، کوهرنگ، بن و سامان، نواحی مقاومت بسیج عشایری و دانشجویی، دبیرخانه اقشار تخصصی بسیج استان، باشگاه خبرنگاران بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج ادارات و کارمندان، بسیج کارگری و کارخانجات، بسیج اصناف و بازاریان، بسیج مداحان و هیئات مذهبی، بسیج مهندسین صنعت، عمران و کشاورزی، بسیج مساجد و محلات، بسیج رسانه، بسیج هنرمندان، بسیج پیشکسوتان، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، بسیج ورزشکاران، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی و یگان حفاظت هواپیمایی با صدور اطلاعیه های جداگانه فرارسیدن چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بر حضور در برنام های ویژه 22 بهمن همگام با مردم ولایتمدار استان و ملت بزرگ ایران اسلامی تأکید کردند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۶:۱۹

10 Feb 2022