۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۹۸۷۷

7 هزار و 325 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری احداث شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طول ۴۳ سال گذشته، 7325 واحد مسکن با ۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ویژه خانواده‌های نیازمند فاقد مسکن در استان احداث شده است.
7 هزار و 325 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری احداث شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری  ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: محمدی با بیان اینکه امروز ایادی استکبار در داخل کشور در تلاش هستند خاندان پهلوی را تطهیر کنند و بر روی خدمات چهل و چندساله انقلاب اسلامی سرپوش بگذارند ادامه داد: این افراد  در این راه شوم تمام امکانات، تجهیزات و حتی فضای مجازی را نیز به کار گرفته‌اند.

وی افزود: باید خدماتی که از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی، ایجاد عدالت و کاهش فشار اقتصادی انجام شده است تبیین شود و این هدف باید در دهه فجر امسال سرلوحه کار ما باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به بخشی از خدمات این نهاد در طول 43 سال گذشته اضافه کرد: در این مدت ۳۷ هزار و ۳۳۳ واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد با اعتباری بیش از ۲۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

محمدی به پرداخت ۴۶ هزار و ۳۷۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به افزاد نیازمند در قالب اشتغال خانگی، اشتغال خرد، طرح‌های اشتغالزایی پرداخت شده است.

به گفته وی، در این مدت  ۳۷ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد شده است و این افراد از چرخه حمایت این نهادخارج شدند.

محمدی اظهارداشت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی جامعه هدف 5175 نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند و 8787  نفر نیز کاریابی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: در این مدت ۳۹۶ هزار و ۳۷۱ دانش‌آموز، ۲۸ هزار و ۱۸۰ دانشجو و طلبه زیرپوشش این نهاد قرار گرفتند و برای حمایت از آنها بیش از ۲۶ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و آموزشی پرداخت شده است و ۵۲ هزار و ۹۱ دانش‌آموز در استان از اردوهای دانش‌آموزی بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این مدت ۱۸ هزار و ۹۵۱ نفر از افراد بیسواد زیرپوشش این نهاد از دوره‌های نهضت سوادآموزی و در حوزه حمایت و سلامت خانواده نیز ۸۴ هزار و ۲۷ نفر از کمک هزینه جهیزیه و ازدواج بهره‌مند شدند و بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به این افراد پرداخت شده است.

محمدی اظهار داشت: در طول این مدت یک میلیون و ۴۸۷هزار و ۶۷۰ نفر از خدمات بهداشت و کمک هزینه بهداشتی و درمانی با هزینه ۵۳ میلیارد تومان بهره‌مند شدند و ۲ هزار و ۱۵۴ کودک نیز در طرح تغذیه کودکان زیر۶ سال بهره‌مند شدند و بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای کمک به تغذیه این کودکان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در این مدت ۱۸۶هزار و ۹۹۰ نفر حامی بیش از ۱۴۸هزار و ۴۱۷ بیتم را زیرپوشش قرار دادند و بیش از  ۱۳۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ایتام کمک کردند.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر امسال 350 مورد تجهیزیه و 125 دستگاه وسایل ضروری منزل به مددجویان امداد چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود، توضیح داد: همچنین ایجاد 550 طرح اشتغالزایی، 325 مورد آموزش و ایجاد 175 مورد شغل از طریق بنگاه‌های کاریابی همزمان با این ایام مبارک در استان کلید خواهد خورد.

محمدی گفت:  همچنین در به مناسبت ایام دهه فجر کلنگ ساخت 25 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان‌های مختلف استان به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #038*8877*  و از طریق پرداخت صدقه به وسیله کد Qrبه نیازمندان و محرومین کمک کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۴:۲۲

6 Feb 2022