۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۹۸۰۴
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اجرای گروه سرود 100 نفری دانش‌آموزان در روز 22 بهمن ماه

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در روز 22 بهمن ماه علاوه بر حضور حداکثری دانش‌آموزان در راهپیمایی، اجرای گروه سرود 100 نفری دانش‌آموزی در این روز پیش‌بینی شده است.
اجرای گروه سرود 100 نفری دانش‌آموزان در روز 22 بهمن ماه
فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزشی این استان برای گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: در همین راستا 67 عنوان برنامه تدارک دیده شد.
 
وی افزود: این برنامه‌ها در قالب‌های دانش‌آموزی، اولیای دانش‌آموزان، فرهنگیان و با محوریت خاص تشکل‌های دانش‌آموزی تدوین شده‌اند و این 67 عنوان برنامه متناسب با روزشمار انقلاب اجرایی خواهند شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولین عنوان برنامه‌ای که قرار است اجرایی شود به صدا درآمدن زنگ انقلاب همزمان با ورورد رهبر انقلاب به کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه روز 12 بهمن‌ماه است که در تمامی مدارس استان صورت می‌گیرد.
 
قائدامینی عنوان کرد: برنامه‌های دیگری برای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است که در قالب‌های تبلیغی و تبینی اجرایی می‌شوند، ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به آذین‌بندی مدارس و کلاس‌ها درس، برگزاری مسابقات مختلف شب شعر، ورزشی، خاطره نویسی، عکاسی و...طی ده روز، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای سرودهای همگانی اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: محوریت کار در برگزاری آیین‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی تشکل‌های دانش‌آموزی هستند و تلاش شده است تا از ظرفیت اولیا در این خصوص نهایت بهره برده شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیان موفقیت‌های مجموعه آموزش و پرورش در 43 سال بعد از انقلاب از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی است.
 
قائدامینی بیان کرد: غبارروبی و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشن‌های تکلیف، دعوت از راویان انقلاب و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر 1400 است.
 
وی تاکید کرد: در مجموعه فرهنگیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کلکسیونی از دست نوشته‌ها و دلنوشته‌های دانش‌آموزان استان در رسای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراهم شده است که مجموعه‌ای غنی برای آیندگان خواهد بود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امسال برای سوادآموزان نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیش‌بینی شده است.
 
قائدامینی تصریح کرد: جشن تجلیل از برترین‌های علمی، پرورشی، ورزشی و... نیز در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: نشست‌های تخصصی و کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت مدارس استعدادهای درخشان نیز برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در روز 22 بهمن ماه نیز حضور حداکثری دانش‌آموزان در راهپیمایی و همچنین اجرای گروه سرود 100 نفری در این روز پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۸:۳۴

31 Jan 2022