کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اجرای گروه سرود 100 نفری دانش‌آموزان در روز 22 بهمن ماه

11 بهمن 1400 ساعت 13:28

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در روز 22 بهمن ماه علاوه بر حضور حداکثری دانش‌آموزان در راهپیمایی، اجرای گروه سرود 100 نفری دانش‌آموزی در این روز پیش‌بینی شده است.


فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزشی این استان برای گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: در همین راستا 67 عنوان برنامه تدارک دیده شد.
 
وی افزود: این برنامه‌ها در قالب‌های دانش‌آموزی، اولیای دانش‌آموزان، فرهنگیان و با محوریت خاص تشکل‌های دانش‌آموزی تدوین شده‌اند و این 67 عنوان برنامه متناسب با روزشمار انقلاب اجرایی خواهند شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولین عنوان برنامه‌ای که قرار است اجرایی شود به صدا درآمدن زنگ انقلاب همزمان با ورورد رهبر انقلاب به کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه روز 12 بهمن‌ماه است که در تمامی مدارس استان صورت می‌گیرد.
 
قائدامینی عنوان کرد: برنامه‌های دیگری برای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است که در قالب‌های تبلیغی و تبینی اجرایی می‌شوند، ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به آذین‌بندی مدارس و کلاس‌ها درس، برگزاری مسابقات مختلف شب شعر، ورزشی، خاطره نویسی، عکاسی و...طی ده روز، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای سرودهای همگانی اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: محوریت کار در برگزاری آیین‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی تشکل‌های دانش‌آموزی هستند و تلاش شده است تا از ظرفیت اولیا در این خصوص نهایت بهره برده شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیان موفقیت‌های مجموعه آموزش و پرورش در 43 سال بعد از انقلاب از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی است.
 
قائدامینی بیان کرد: غبارروبی و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشن‌های تکلیف، دعوت از راویان انقلاب و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر 1400 است.
 
وی تاکید کرد: در مجموعه فرهنگیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کلکسیونی از دست نوشته‌ها و دلنوشته‌های دانش‌آموزان استان در رسای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراهم شده است که مجموعه‌ای غنی برای آیندگان خواهد بود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امسال برای سوادآموزان نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیش‌بینی شده است.
 
قائدامینی تصریح کرد: جشن تجلیل از برترین‌های علمی، پرورشی، ورزشی و... نیز در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: نشست‌های تخصصی و کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت مدارس استعدادهای درخشان نیز برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در روز 22 بهمن ماه نیز حضور حداکثری دانش‌آموزان در راهپیمایی و همچنین اجرای گروه سرود 100 نفری در این روز پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49804

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49804/اجرای-گروه-سرود-100-نفری-دانش-آموزان-روز-22-بهمن-ماه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir