۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۹۷۸۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

دهه فجر امسال، دهه جهاد تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسؤولان و اعضای ستاد دهه فجر تلاش کنند جهاد تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی را در دستورکار قرار دهند، مراسم دهه فجر یک مراسم تشریفاتی نیست بلکه محلی برای بیان پیروزهای انقلاب در حوزه های مختلف است.
دهه فجر امسال، دهه جهاد تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: دهه فجر پدیده بزرگی است و باید تلاش کنیم آیین ها و برنامه های خوبی در آن اجرا شود. 
 
وی با اشاره به اینکه دشمن در ۴۳ سال گذشته تلاش کرده تا عوامل خود را برای تشدید فشار علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گیرد، افزود: تشدید فشار افتصادی، بحرانی نشان دادن کشور، ناچیز نشان دادن دستاوردهای بی نظیر انقلاب، تطهیر حکومت فاسد پهلوی، عصبانی کردن مردم، مشروعیت و مقبولیت زدایی از انقلاب، ایجاد شک در سلامت مسؤولان و خدتمگزاران صادق و...  از مصادیق دشمنی های چندین ساله با ایرانیان است. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسؤولان و اعضای ستاد دهه فجر تلاش کنند جهاد تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی را در دستورکار قرار دهند، مراسم دهه فجر یک مراسم تشریفاتی نیست بلکه محلی برای بیان پیروزهای انقلاب در حوزه های مختلف است. 
 
حیدری ادامه داد: انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی است بنابراین جشن پیروزی آن نیز باید مردم محور و برخواسته از بدنه ملت باشد. 
 
وی عنوان کرد: یکی دیگر از موارد مهم این است که زحمات مسؤولان صادق نظام جمهوری اسلامی در رفع مشکلات مردم به سمع و نظر افکار عمومی برسد و دهه فجر بهترین فرصت برای این مهم است. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ازجمله این پیگیری ها می توان به تلاش های مسؤولان این استان جهت تحقق اجرای باند دوم بزرگراه بروجن_لردگان_ایذه _خوزستان با اعتباری بالغ بر ۸٠٠ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم النبیا یا تخصیص ۴٠٠ میلیارد تومان برای تامین آب شرب در این استان اشاره کرد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۵۱:۱۲

29 Jan 2022