۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۹۷۷۸
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تصادف دو خودروی پراید و برلیانس با سه فوتی و دو مصدوم در جاده مرگ

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در حادثه تصادف دو خودروی پراید و برلیانس در محور شهرکرد به شلمزار سه نفر فوت کردند و دو مصدوم شدند.
تصادف دو خودروی پراید و برلیانس با سه فوتی و دو مصدوم در جاده مرگ
محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از تصادف دو خودروی پرایدو برلیانس با سه فوتی و دو مصدوم در محور شهرکرد به شلمزار خبر داد.

وی افزود: صبح امروز امروز حوالی ساعت ۸ صبح حادثه تصادف دو خودرو در محور شهرکرد به شلمزار حوالی سه راهی خراجی باعث مصدوم شدن دو نفر و فوت سه نفر  شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس چهارمحال و بختیاری بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
 
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دو نفر از سرنشینان این حادثه که دچار مصدومیت شده بودند پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس پایگاه‌های گهرو و طاقانک با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد انتقال یافتند.
 
حیدری خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه سه نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

به گزارش جهانبین نیوز؛ محور چهار خطه شهرکرد به شلمزار یکی از مهم‌ترین طرح‌های راه‌سازی استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود که سال‌ها است در گیر و دار  تملک اراضی باقی مانده است.

این محور یکی از اثرگذارترین و پرچالش‌ترین راه‌های چهارمحال و بختیاری است که بار تردد بسیار زیاد دارد و متاسفانه شاهد تلفات جاده‌ای فراوانی در این محور هستیم.

محور شهرکرد به شلمزار سال‌ها است که به قتلگاهی برای مردم منطقه یا آن‌هایی که از این محور تردد می‌کنند تبدیل شده است که نمونه آن تصادف صبح امروز در این جاده است.

در مسیر شهرکرد ـ شلمزار روزانه بیش از ۱۵ هزار تردد صورت می‌گیرد، از سال 95 قطعه دوم محور شهرکرد ـ شلمزار به طول ۱۳ کیلومتر آغاز شده و به دلیل عدم همراهی مالکین زمین‌های کشاورزی در اطراف جاده که راضی به فروش زمین‌های خود با قیمت کارشناسی جهت ادامه اجرای پروژه نیستند، همچنان بلاتکلیف باقی مانده و باعث از میان رفتن بسیاری از مردم در حوادث رانندگی شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۰:۴۶

29 Jan 2022