۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۹۷۷۴
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار خبر داد

توسعه واحد‌های گلخانه‌ای در شهرستان کیار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت: طی سال ۹۹ تاکنون تعداد ۱۰ واحد گلخانه در سطح ۲/۷ هکتار و با اشتغال ۴۰ نفر در زمینه سبزی، صیفی و انواع گل رز در این شهرستان به بهره‌بردای کامل رسیده و هم اکنون فعال هستند.
توسعه واحد‌های گلخانه‌ای در شهرستان کیار
سعید داوودی نیا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طی سال ۹۹ تاکنون تعداد ۱۰ واحد گلخانه در سطح ۲/۷ هکتار و با اشتغال ۴۰ نفر در زمینه سبزی، صیفی و انواع گل رز در این شهرستان به بهره‌بردای کامل رسیده و هم اکنون فعال هستند.
 
وی افزود: 27  واحد گلخانه در سطح ۱۶/۵ هکتار با اشتغال ۲۵۰ نفر هم دارای پروانه تاسیس و در نوبت اخذ تسهیلات بانکی هستند.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار ادامه داد: تعداد ۶۰ واحد در سطح ۴۵ هکتار و یا اشتغال ۵۵۰ نفر هم به نظام مهندسی معرفی که در حال تکمیل پرونده برای اخذ پروانه تاسیس هستند.
 
داوودی نیا عنوان کرد: در زمینه گلخانه‌های کوچک مقیاس نیز پنج واحد در سطح یک هزار و 500 مترمربع با اشتغال پنج نفر به بهره‌برداری کامل رسیده و تحت کشت است و۴۰ واحد دیگر در سطح یک هکتار، با اشتغال ۴۰ نفر در حال اخذ مجوزات لازم و پروانه تاسیس هستند‌.
 
وی خاطرنشان کرد: دو مجتمع گلخانه جغدان در سطح ۲۱/۷ هکتار و گلخانه گهرو در سطح ۵۲ هکتار هم با همکاری شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری موفق به اخذ مجوز ماده ۲ شده و در حال اخذ سایر مجوزات و تاسیس اعتبار لازم برای اجرای فعالیت‌های زیر ساختی هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۸:۴۱

29 Jan 2022