۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۹۷۶۹
با حضور سرهنگ خلبان ولی رحمانی:

شهرستان کیار به دستگاه CR رادیولوژی مجهز شد

دستگاه  CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شلمزار به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در شلمزار به بهره برداری رسید.
شهرستان کیار به دستگاه CR رادیولوژی مجهز شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ در این آیین که با حضور آحاد مردم شهرستان کیار ، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش، دکتر ارسلان خالدی‌فرد رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و معاونین این دانشگاه، فرماندهان سپاه‌پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان کیار ، فرماندار ، امام جمعه و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار برگزار شد، دستگاه  CR رادیولوژی دیجیتال در این مرکز به بهره برداری رسید تا ارائه خدمات  پزشکی متنوع در این شهرستان به این وسیله مهیا شود . 
 
دکتر سیفی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با تقدیر از اقدام قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش این اقدام را گامی مهمی در افزایش خدمات پزشکی در سطح شهرستان کیار و جلوگیری از سفرهای درمانی مردم از شهرستان‌کیار به مرکز استان خواند. 
 
دکتر ارسلان خالدی فر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرکرد نیز با برشمردن اقدامات محرومیت زدایی ارتش در استان ، به  بیمارستان در دست احداث نیروی زمینی ارتش در شهرکرد اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما و ارتش ما، همانگونه که در دفاع از میهن و کشور خوش درخشیده‌اند، در محرومیت زدایی هم پای کار آمده‌اند و اثر این اقدامات در افزایش خدمات پزشکی به مردم شریف این استان ماندگار خواهد بود. 
 
حضور مردم شلمزار در این آیین و تقدیر آنان از اقدامات ارتش، چشمگیر بود 
 
سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه‌ محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با تاکید به وظیفه ذاتی ارتش در تولید قدرت برای دفاع از عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی گفت: حسب فرموده مقام معظم رهبری و دستورات فرماندهی کل ارتش و پیگیری و دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ،اقدامات محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و امروز ضمن بهره‌برداری از این مرکز در حال ادامه عملیات احداث بیمارستان تنفسی دائمی در محوطه بیرونی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد هستیم و پیشرفت عملیات در این بیمارستان حدود ۳۰ درصد است . 
 
پس از این آیین، سرهنگ خلبان رحمانی و مسئولین بهداشت و درمان استان از بیمارستان درحال ساخت ارتش در شهرکرد بازدید به عمل آوردند. 


انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۲۵:۱۷

27 Jan 2022