کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور سرهنگ خلبان ولی رحمانی:

شهرستان کیار به دستگاه CR رادیولوژی مجهز شد

7 بهمن 1400 ساعت 17:22

دستگاه  CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شلمزار به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در شلمزار به بهره برداری رسید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ در این آیین که با حضور آحاد مردم شهرستان کیار ، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش، دکتر ارسلان خالدی‌فرد رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و معاونین این دانشگاه، فرماندهان سپاه‌پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان کیار ، فرماندار ، امام جمعه و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار برگزار شد، دستگاه  CR رادیولوژی دیجیتال در این مرکز به بهره برداری رسید تا ارائه خدمات  پزشکی متنوع در این شهرستان به این وسیله مهیا شود . 

 
دکتر سیفی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با تقدیر از اقدام قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش این اقدام را گامی مهمی در افزایش خدمات پزشکی در سطح شهرستان کیار و جلوگیری از سفرهای درمانی مردم از شهرستان‌کیار به مرکز استان خواند. 
 
دکتر ارسلان خالدی فر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرکرد نیز با برشمردن اقدامات محرومیت زدایی ارتش در استان ، به  بیمارستان در دست احداث نیروی زمینی ارتش در شهرکرد اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما و ارتش ما، همانگونه که در دفاع از میهن و کشور خوش درخشیده‌اند، در محرومیت زدایی هم پای کار آمده‌اند و اثر این اقدامات در افزایش خدمات پزشکی به مردم شریف این استان ماندگار خواهد بود. 
 
حضور مردم شلمزار در این آیین و تقدیر آنان از اقدامات ارتش، چشمگیر بود 
 
سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه‌ محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با تاکید به وظیفه ذاتی ارتش در تولید قدرت برای دفاع از عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی گفت: حسب فرموده مقام معظم رهبری و دستورات فرماندهی کل ارتش و پیگیری و دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ،اقدامات محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و امروز ضمن بهره‌برداری از این مرکز در حال ادامه عملیات احداث بیمارستان تنفسی دائمی در محوطه بیرونی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد هستیم و پیشرفت عملیات در این بیمارستان حدود ۳۰ درصد است . 
 
پس از این آیین، سرهنگ خلبان رحمانی و مسئولین بهداشت و درمان استان از بیمارستان درحال ساخت ارتش در شهرکرد بازدید به عمل آوردند. 


انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
 


کد مطلب: 49769

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49769/شهرستان-کیار-دستگاه-cr-رادیولوژی-مجهز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir