۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۹۷۴۴
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری:

14 فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری فاقد حامی مالی هستند

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع فرزندان محسنین تحت حمایت، 14 فرزند فاقد حامی مالی هستند.
14 فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری فاقد حامی مالی هستند
به گزارش جهانبین نیوز، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: فرزندان محسنین دارای والدین هستند اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

وی افزود: فرزندان فاقد حامی، متأسفانه با مشکلات اقتصادی از جمله در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از 5095 فرزند یتیم و محسنین استان گفت: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: حامیان می‌توانند با هماهنگی کارشناسان اداره اکرام این نهاد با فرزندان معنوی خود دیدار داشته باشند و در جریان امور تحصیلی آن‌ها قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir  وemdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: همچنین کد دستوری #038*8877* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۱:۵۲

27 Jan 2022