۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۹۷۴۱
مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد

اختصاص یک هزار میلیارد تومان جهت اجرای پروژه‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بالغ‌بر یک هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های بخش میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی در سراسر کشور تخصیص داده شده است تا بتوان پروژه‌های این حوزه را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.
اختصاص یک هزار میلیارد تومان جهت اجرای پروژه‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی
به گزارش جهانبین نیوز؛ نادر زینالی مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، سیاسی و... در استان‌ها در راستای سیاست‌های کلان وزاتخانه در دستور کار است.

وی افزود: حفظ میراث فرهنگی، بکارگیری روش‌های نوین و خلاقانه در راستای مرجعیت ادارات کل در استان‌ها، تحول و دگرگونی شایسته در امر جذب گردشگر، جذب مشارکت بخش خصوصی، تقویت بوم گردی، ارتقا خدمات هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و... از تاکیدات ویژه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه گسترش و افزایش همکاری دورن سازمانی برای خدمت رسانی بهینه به مردم بسیار مهم است، ادامه داد: مسؤولیت تنها یک عنوان است، همه موظف هستیم دست به دست یکدیگر دهیم تا عملکرد اداره کل و خدمت رسانی به جامعه هدف بهبود پیدا کند.

زینالی عنوان کرد: امروز استان چهارمحال و بختیاری به سبب عملکرد مدیریت آن جایگاه ویژه‌ای در بین 31 استان کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: سفر ریاست جمهور هنوز به چهارمحال و بختیاری صورت نگرفته است، لذا فرصت باقی است تا در جلسات جمع بندی پروژه‌ها و طرح‌های مربوط به حوزه گردشگری مطرح شود تا بعد از تایید از محل سفر ریاست جمهور مصوبه بگیرد.

مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های بخش میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی در سراسر کشور تخصیص داده شده است تا بتوان پروژه‌های این حوزه را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۷:۲۶

25 Jan 2022