۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۹۷۲۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مطالبات کادر بهداشت و درمان، از وزارت بهداشت پیگیری می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص مطالبات کادر بهداشت و درمان در استان، گفت: این مطالبات باید به‌صورت کشوری پرداخت شود، بنابراین این گلایه طی نامه‌ای با امضای استاندار به وزیر بهداشت و درمان و وزیر کشور ارجاع داده خواهد شد.
مطالبات کادر بهداشت و درمان، از وزارت بهداشت پیگیری می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و وسایل حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌ها کاهش پیدا کرده است، باتوجه به شیوع سویه اُمیکرون باید بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: گلایه‌های بسیاری از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سیستم حمل نقل عمومی درون شهری و برون‌شهری وجود دارد، باید بر بحث استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در سیستم حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه باید تجمعات بیش از ۳۰ نفر در فضاهای بسته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، یادآور شد: تلاش شود از شکل‌گیری تجمعات غیرضروری در فضای بسته خودداری شود.
 
مردانی در خصوص مطالبات کادر بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: این تاخیر در پرداخت مطالبات گلایه کادر بهداشت و درمان را در پی داشت، این مطالبات باید به‌صورت کشوری پرداخت شود، بنابراین این گلایه طی نامه‌ای با امضای استاندار به وزیر بهداشت و درمان و وزیر کشور ارجاع داده خواهد شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۶:۲۵

24 Jan 2022