۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۹۵۵۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری

اهانت‌کنندگان به تندیس حاج قاسم بدانند گور خودشان را با این جنایت کَنده‌اند/ شهدا آمده‌اند تا جامعه را سرشار از خیر و برکت کنند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان بدانند هر چقدر از این جنایات انجام دهند باعث پرورش حاج قاسم‌ها می‌شوند و گور خودشان را می‌کَنند.
اهانت‌کنندگان به تندیس حاج قاسم بدانند گور خودشان را با این جنایت کَنده‌اند/ شهدا آمده‌اند تا جامعه را سرشار از خیر و برکت کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام اظهار کرد: امروز در این روز عزا و مصیبت شاهد تشییع پیکر پاک هشت گل پرپر و هشت شهید به ظاهر گمنام اما در باطن پرنام در این استان هستیم. 
 
وی با بیان اینکه چهار نفر از این شهدای گمنام در شهرکرد بر روی دستان مردم شهیدپرور و پرورش‌یافته در مکتب شهدا تشییع می‌شوند تصریح کرد: شهدا جریان‌ساز هستند و جریان مکتب ناب اسلام و حقیقت اسلام به برکت این شهدا ساری و جاری است. 
 
نکونام یادآور شد: خداوند متعال این چنین مقدر کرده است که برخی از این شهدا پس از بیش از ۳۰ سال در زیر خروارها خاک بمانند و با آمدن‌شان جامعه شاهد برکات این شهدا باشند. 
 
امام جمعه شهرکرد بیان داشت: امروز شاهدیم که شهدا انسان تربیت می‌کنند، هر یک از این شهدا ده‌ها و صدها شهید مانند خودشان و انسان تربیت‌شده مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به‌وجود می‌آورند. 
 
وی با اشاره به جنایت رخ داده توسط افرادی که حتی تحمل شنیدن نام شهید سلیمانی را ندارند تاکید کرد: مردم این استان با غیرت و تعصب بیشتر به صحنه می‌آیند و در میدان قمربنی‌هاشم (ع) که محل این تندیس مبارک بود مملو از جمعیت غیور مردان چهارمحال و بختیاری می‌شود و نفرت خود را از آمریکا و آمریکاتباران اعلام می‌دارند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود:  اهانت‌کنندگان به تندیس سردار اگر گمان می‌کنند با نام سردار می‌توانند در بیافتند سخت در اشتباه هستند. 
 
وی ادامه داد: دشمنان بدانند هر چقدر از این جنایات انجام دهند باعث پرورش حاج قاسم‌ها می‌شوند و گور خودشان را می‌کَنند. 
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۷:۲۷

6 Jan 2022