۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۹۴۸۰
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری:

بی تدبیری؛ میراث به جا مانده از دولت قبل / کار جهادی شاه کلید برون رفت از شرایط فعلی

مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری ضمن گرامی داشت یوم الله ۹ دی گفت: راه برون رفت از میراث به جا مانده از دولت گذشته، اقدام جهادی، جهشی و نوآورانه مسئولین انقلابی است که این امر امکان پذیر نمی شود مگر با برنامه ریزی و اهداف از قبل پیش بینی شده.
بی تدبیری؛ میراث به جا مانده از دولت قبل / کار جهادی شاه کلید برون رفت از شرایط فعلی
مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  ؛ با اشاره به اینکه متاسفانه  اقتصاد کشور در دولت قبل دچار بحران شده بود که آثار آن همچنان هم ادامه دارد اظهار داشت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور به دولت جدید باید زمان داد تا آن را حل کند.
 
وی با اشاره به اینکه در این مدت کوتاهی که از دولت سیزدهم می گذرد اقدامات شایسته ای چون واکسیناسیون همگانی در مقابل کرونا انجام گرفته است تصریح کرد: برای روی ریل قرار گرفتن وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم باید برنامه ریزی های جامع و مناسبی صورت گیرد.
 
حامدی خاطر نشان کرد: شورای ائتلاف نیز در راستای طرح های اقتصادی و اشتغال زایی دولت وظیفه خود می داند همکاری و حمایت های لازم در این راستا را انجام دهد.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران از اختیارات استاندار است عنوان کرد: امید است با تسریع در تغییر مدیران و بهره گیری از نیروهای کاردان و متعهد، اتفاق خوبی در استان رقم بخورد.
 
حامدی در پایان تشریح کرد: همه ما باید به دولت و استاندار کمک کنیم تا هرچه سریعتر برنامه های خود را برای بهبود وضعیت موجود پیاده کنند.
 
 انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۰۵:۰۹

30 Dec 2021