۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۹۴۶۴
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان؛

حاج قاسم نقشه های شوم آمریکا را بر ملا کرد

حسن بهرامی گفت:حاج قاسم به کمک ملت های منطقه توانست همه نقشه های نامشروع آمریکا را در منطقه غرب آسیا بر ملا کند ، مردم منطقه های مختلف دنیا حاج قاسم را به گونه شناختند که نام و آوازه او به خوبی برای همگان آشناست.  
حاج قاسم  نقشه های شوم آمریکا را بر ملا کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان در نشست بصیرتی به مناسبت دهه بصیرت ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزود: در انقلاب اسلامی مردم هستند که حامی حکومت و انقلابند و نقش حاج قاسم و حاج قاسم ها به وفور قابل لمس و درک است.

وی اضافه کرد: هرکسی هرجایی که امورات مردم دستش باشد اگر کارش را بدرستی انجام دهد مردم او را دوست دارند و این خصلتی بود که در حاج قاسم پدیدار بود و مردم او را بسیار دوست داشتند.

بهرامی تصریح کرد: حاج قاسم از دید مردم فردی تلاشگر بود که در وسط صحنه و مرد میدان بود و این عمل او خصلتی بود که حاج قاسم را برای مردم عزیز می کرد ، حاج قاسم وارد بازی سیاسی نشد و از معدود کسانی بود که خوی وفاداری ، دلسوزی ، ایثارگری را از زمان تا زمان حاضر حفظ کرد.
 
وی ابراز کرد: حاج قاسم با مردم بود و مردم هم با حاج قاسم بودند ، باید درس بگیریم که اگر قرار است با مردم باشیم و با مردم کار کنیم باید از رفتار های این شهید بزرگوار الگو بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: حاج قاسم در بهبه جنگ سوریه نیز به حقوق مردم سوری احترام میگذاشت به طوریکه حتی برای عبور از باغی و مزرعه ای مراقبت می کرد و اگر خسارتی زده میشد خسارت را برآورد می کرد و به صاحب باغ میداد.

وی اظهار کرد: حاج قاسم به کمک ملت های منطقه توانست همه نقشه های نامشروع آمریکا را در منطقه غرب آسیا بر ملا کند ، مردم منطقه های مختلف دنیا حاج قاسم را به گونه  شناختند که نام و آوازه او به خوبی برای همگان آشناست.


بهرامی عنوان کرد: رفتار و اعمال حاج قاسم همان مکتبی است که ایشان از  مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) فرا گرفته است ، مکتب رهبر و امام خمینی (ره)  نیز همان مکتب انبیاء و مکتب اسلام است و این مکتب اسلام باید زنده بماند.

وی با بیان اینکه شاید خیلی ها بر این باورند که ما کجا و امامان و پیامبران کجا افزود: حاج قاسم نمونه مردمی مکتب اسلام است ،هم مردمی بود و هم مردم با او بودند و این درس بزرگی است برای همه ما که بتوانیم خودمان شبیه ایشان کنیم.

وی بیان کرد: دشمن شناخت که چه کسی را ترور کند و به چه علتی! دشمنان فکر کردند با شهادت حاج قاسم بساط نیرو های قدس و نیروهای مقاومت از بین می رود ولی کماکان نظام جمهوری اسلامی با قدرت پیش می رود.

بهرامی افزود: دشمنان با مشاهده جمعیت میلیونی کحه برای تشییع پیکر حاج قاسم آمده بودند ، دریافتند که چه رابطه ی عاطفی بین مردم و حاج قاسم وجود دارد و تلاش کردند که بین حاج قاسم و مردم فاصله بیاندازند و هنوز هم شبانه روز در حال تلاش هستند.
 
وی اظهار کرد: منفور کردن چهره خانواده حاج قاسم در بین مردم ، ارتباط مالی حاج قاسم با گروه های فلسطینی حماس و  دروغ بستن به اقدامات اقتصادی حاج قاسم و نیروی قدس با اختلاس گران داخلی از روش های دشمنان برای از بین بردن صمیمیت بین مردم و حاج قاسم است که برای رسیدن به اهداف خود در حال برنامه ریزی و کارند.

بهرامی گفت: به فرموده حاج قاسم مردم را باید داشته باشید و با آنها صحبت کنید ، باید ادامه دهنده راه حاج قاسم بود و از هرگونه گروه ها و قشر های جامعه نباید غافل شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان در پایان اضافه کرد: بچه های مذهبی باید در راستای مکتب حاج قاسم با مردم باشیم و نگذاریم دشمنان جوانان مارا با ابزار های خود تسخیر کنند، باید ما و جوانان انقلابی راهی برای مردم باشیم تا آنها را به سعادتمندی برسانیم و مکتب حاج قاسم را به آنها بیاموزیم.

انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۲:۱۰

30 Dec 2021