۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۹۳۹۳
مدیر اداره آبفای شهر گهرو:

دانش‌آموزان گهرو با راه‌های صرف‌جویی آشنا شدند

مدیر اداره آبفای شهر گهرو گفت: دانش‌آموزان این شهر با راه‌های صرفه‌جویی آشنا شدند.
دانش‌آموزان گهرو با راه‌های صرف‌جویی آشنا شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی کهیانی مدیر اداره آبفای شهر گهرو از برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) در دبستان ام البنین این شهر  خبر داد و اظهار کرد: در قالب این جشنواره دانش آموزان با راه‌های صرفه جویی در مصرف آب و انرژی آشنا شدند.

وی یادآور شد: جشنواره فراگیری نخستین واژه در راستای ارتقاء فرهنگ مصرف صحیح آب در شهر گهرو با همکاری مدیر و معلمان مدرسه ام البنین برگزار شد.

مدیر اداره آبفای شهر گهرو گفت: جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) در قالب برنامه آموزشی، فرهنگی و در راستای ارتقاء فرهنگ مصرف صحیح آب با همکاری آموزش و پرورش و با حضور امام جمعه محترم شهرگهرو، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کیار، بخشدار بخش مرکزی کیار و جمعی از همکاران آبفا، اولیای و معلمان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.  

کهیانی افزود: در این برنامه سعی شد با ارائه توضیحاتی درخصوص اهمیت صرفه جویی، روش‌های مصرف صحیح آب و با مطرح کردن سوالاتی در قالب مسابقه در این زمینه در بین دانش آموزان نسبت به آشنایی آنها با مصرف درست و بهینه آب اقدام شود.

مدیر اداره آبفای شهر گهرو به دیگر عناوین این جشنواره آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه‌ها عبارت از برگزاری نمایشگاه نقاشی، ارائه و پخش سرودهای  شاد و موزیکال در خصوص مصرف صحیح آب، اهداء جوایز به دانش آموزانی که به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح دادند، اجرای شعر تک خوانی و جمع خوانی توسط دانش آموزان، اجرای مسابقه با موضوع آب بین دانش آموزان، اهداء اقلام فرهنگی مانند مداد رنگی و دفتر و کتاب به همراه DVD  با موضوع اهمیت آب به دانش آموزان از طرف روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری هستند.

قابل ذکر است سیزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) به‌صورت ملی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۸:۳۱

21 Dec 2021