۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۹۳۷۸
فرماندار شهرستان کوهرنگ:

مسیر ارتباطی 29 روستای بازفت و دهستان موگویی با برف بسته شد/ اسکان زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: جاده ارتباطی 14 روستا در بخش بازفت و 15 روستای دهستان موگویی و سرآقاسید، جمعا 29 روستا در مناطق صعب العبور شهرستان کوهرنگ مسدود شده است، هم‌اینک مسیر ارتباطی گردنه‌های سخت گذر چری، تاراز و شاه‌منصوری باز است.
مسیر ارتباطی 29 روستای بازفت و دهستان موگویی با برف بسته شد/ اسکان زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ
مرتضی زمان‌پور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بارش‌ها از بامداد روز شنبه به صورت برف و باران در شهرستان به وقوع پیوست و تا الان حدود 80 میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.
 
وی افزود: در شهر چلگرد بارش برف به وقوع پیوست و ارتفاع برف در این شهر به 8 سانتی متر رسید، در گردنه‌ها به ویژه چری و شاه‌منصوری و بخش دوآب صمصامی بارش‌ها عمدتا به صورت برف است.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: در گردنه چری و شاه‌منصوری بیش از 80 سانتی متر برف باریده است، گردنه تاراز هم برف می‌بارد و در گردنه عسل کشان نیز بیش از یک متر برف روی زمین نشسته است.
 
زمان‌پور عنوان کرد: آمادگی لازم جهت بارش‌های آتی و بیشتر در شهرستان کوهرنگ وجود دارد و همه دستگاه‌ها و تیم‌های امدادرسان آماده امدادرسانی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: جاده ارتباطی 14 روستا در بخش بازفت و 15 روستای دهستان موگویی و سرآقاسید، جمعا 29 روستا در مناطق صعب العبور شهرستان کوهرنگ مسدود شده است، هم‌اینک مسیر ارتباطی گردنه‌های سخت گذر چری، تاراز و شاه‌منصوری باز است.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌ها در شهرستان کوهرنگ مقرر شد مدارس از سامانه شاد استفاده کنند و آموزش حضوری تعطیل شد.
 
زمان‌پور بیان کرد: تعدادی از خودروها در جاده‌های شهرستان گرفتار شدند که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان همچون هلال احمر، راهداری و... به آن‌ها امدادرسانی شد.
 
وی تاکید کرد: زلزله‌زدگان اسکان داده شدند، منازل آن‌ها در حال احداث است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، از 497 ساختمانی که باید جهت بازسازی مجدد تخریب می‌شد تاکنون 217 مورد تخریب شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۴:۵۷

19 Dec 2021