۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۹۳۷۷
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه/ سرما، یخبندان و مه در پیش است

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه‌ای که اکنون در فعال است روز چهارشنبه از استان خارج خواهد شد و با خروج این سیستم کاهش دما، یخبندان و پدیده مه دور از انتظار نیست.
تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه/ سرما، یخبندان و مه در پیش است
مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سامانه بارشی که از اواخر روز جمعه در این استان فعال شد بارش‌های بسیار خوبی را به ویژه در نقاط غربی به دنبال داشت.
 
وی افزود: طی فعالیت این سامانه بارشی تاکنون در ایستگاه شهرکرد 10 میلی‌متر، کوهرنگ و لردگان حدود 80 میلی‌متر، بروجن 4 میلی‌متر، سامان 7 میلی‌متر، فارسان 27 میلی‌متر، اردل 73 میلی‌متر، فرخشهر 5 میلی‌متر، ایل بیگی 6 میلی‌متر، بلداجی 22 میلی‌متر، مالخلیفه 60 میلی‌متر، بن 2 میلی‌متر، شلمزار 50 میلی‌متر و ایستگاه دوآب صمصامی نیز 70 میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ به 10 سانتی متر رسیده است.
 
چراغ پور عنوان کرد: سامانه بارشی تا آواخر روز سه‌شنبه با شدت و ضعف در چهارمحال و بختیاری فعال است.
 
وی خاطرنشان کرد: از اواخر امروز یک‌شنبه تا اواسط فردا دوشنبه کمی از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود و مجددا از فردا بعد از ظهر تا روز سه‌شنبه بارش‌ها با شدت ادامه خواهند داشت.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سامانه‌ای که اکنون در فعال است روز چهارشنبه از استان خارج خواهد شد و با خروج این سیستم کاهش دما، یخبندان و پدیده مه دور از انتظار نیست.
 
چراغ پور عنوان کرد: در طول  24 ساعت گذشته ایستگاه بلداجی به لحاظ دمایی حداقل دما صفر درجه سانتی گراد را به ثبت رساند و مالخلیفه با ثبت دمای  درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه استان بود.
 
وی بیان کرد: دمای فعلی شهرکرد  درجه سانتی گراد است که نسبت به روز  گذشته تغییر چندانی نداشته و رطوبت امروز صبح شهرکرد نیز 81 درصد گزارش شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۵:۱۸

19 Dec 2021