۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از طرح‌های توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری ارتقاء کریدور ارتباطی این استان با استان‌های دیگر است، پروژه تونل گورمیزه هم یکی از این طرح‌ها به‌شمار می‌رود.
ارتقاء کریدور ارتباطی چهارمحال و بختیاری با استان‌های دیگر، مهم‌ترین طرح‌ توسعه‌ای/موانع پیش روی تونل گورمیزه درحال رفع است
به گزارش جهانبین نیوز، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در بازدید از تونل گورمیزه در شهرستان اردل اظهارکرد: در دومین سفر شهرستانی بعد از بازدید از شهرستان کوهرنگ امروز به اردل سفر شد.

وی افزود: یکی از طرح‌های توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری ارتقاء کریدور ارتباطی این استان با استان‌های دیگر است، پروژه تونل گورمیزه هم یکی از این طرح‌ها به‌شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماده ۲۳ پروژه تونل گورمیزه ابلاغ شده و با پیگیری‌هایی که از مرکز صورت گرفت موانع بر سر راه  اجرای پروژه در حال رفع است.

حیدری خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات به تونل گورمیزه سرعت خوبی پیدا کرده است که باید مسؤولان استانی در چهارمحال و بختیاری پیگیری کنند که این اعتبارات جذب و پروژه به زودی افتتاح شود تا مردم بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۲:۰۴

16 Dec 2021