۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۹۳۵۳
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

توسعه سرمایه انسانی مهمترین اصل در انقلاب صنعتی چهارم و پنجم

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه سرمایه انسانی در انقلاب صنعتی چهارم و پنجم یکی از مهمترین اصول انقلاب صنعتی در این دوره ها است.
توسعه سرمایه انسانی مهمترین اصل در انقلاب صنعتی چهارم و پنجم
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست مدیران پژوهشسراهای استان اظهار کرد: می‌توان با اندک مبلغ و با وقت گذاشتن نیروی انسانی حرکت خوبی را در جهت آگاه سازی، فرهنگ سازی و ایده پردازی و نو آوری در دانش آموزان ایجاد کنیم .

وی افزود: برای مسئولین پژوهشسرا ها از افراد علاقه‌مند و آشنا با فضای کسب و کار باید استفاده شود و پژوهشسرا باید به کانون اصلی حوزه آموزش و پژوهش تبدیل شوند.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به انقلاب پنجم صنعتی که در سال  2021 نوشته شده است، بیان کرد: این انقلاب تحت عنوان صنعت پایدار و بر اساس انسان محور و تاب آور است، توسعه سرمایه انسانی در انقلاب صنعتی چهارم و پنجم یکی از مهمترین اصول انقلاب صنعتی در این دوره ها است.

پیرعلی عنوان کرد: پایه و اساس انسان محوری به حوزه آموزش و پژوهش، اکوسیستمی که در آموزش و پرورش و دانشگاه وجود دارد و در آخر در صنعت و در جامعه است، بر می گردد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا به اکوسیستم و زیست بومی که جزئی از حلقه های زنجیره آن هستیم کمک کنیم تا خروجی خوبی داشته باشیم، کار برون سازمانی هنر مدیری است که بتواند با ارگان ها و سازمان های دیگر  هم افزایی کند.
 
انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۳۴:۲۱

15 Dec 2021