۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۹۲۶۸

۱۹۸۷ دستگاه بخاری گازسوز میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه فصل زمستان، 1987 دستگاه بخاری گازسوز میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.
۱۹۸۷ دستگاه بخاری گازسوز میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛  جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: هر ساله در آستانه فصل زمستان لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های تحت حمایت نیازمند این لوازم با اولویت مناطق محروم و سردسیر توزیع می‌شود.
 
وی بابیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است که تا اواسط بهار نیز دمای هوا به زیر صفر درجه می‌رسد افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه سال گذشته نیز در 4 مرحله، 2170 دستگاه بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.
 
محمدی با اشاره به توزیع کولر آبی در 2 مرحله اضافه کرد: امسال از اواخر فصل بهار 3700 دستگاه کولر آبی با اولویت مناطق محروم و گرمسیر استان میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد این لوازم توزیع شده است.
 
شایان ذکر است، کد دستوری #038*8877* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند. 
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۴۷:۴۶

4 Dec 2021