۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۹۰۷۶
یک کارشناس سیاسی مطرح کرد:

فرمانپذیری از ولی فقیه نقشه راه دولت سیزدهم/ مردم به دولت آیت الله رئیسی امید بسته اند

احمد رضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی گفت:در دولت سیزدهم رویکردی مبنی بر استقامت، پایداری و خوباوری حاکم بوده، در این دولت فرمانپذیری از ولی فقیه و احترام به نظر مراجع تقلید بسیار مهم است.
فرمانپذیری از ولی فقیه نقشه راه دولت سیزدهم/ مردم به دولت آیت الله رئیسی امید بسته اند
احمد رضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  رویکرد دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل کلی است، ضمن اینکه نه میتوانیم بگوییم در دولت گذشته تماما بد و نه می شود بگوییم امروز هرکسی که در مسئولیت قرار میگرد حتما ان شخص شایستگی لازم را دارد، ما این قضاوت  کلی سیاه و سفید را نمیکنیم.
 
وی با اشاره به اینکه رویکرد در دولت دولت بسیار متفاوت است و در این شکی نیست تصریح کرد: در دولت سیزدهم رویکردی مبنی بر استقامت، پایداری و خوباوری حاکم بوده، در این دولت فرمانپذیری از ولی فقیه و احترام به نظر مراجع تقلید بسیار مهم است.
 
بسیج ادامه داد:  استفاده از ظرفیت های داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است که در این دولت به آن توجه ویژه ای شده است و این در حالی است که در دولت قبل تنها اکتفا بر حقوق بشر غربی و اعتنا به دستور العمل سازمان ها و نهادهای بین المللی بود و به نوعی کوتاه آمدن در مقایسه با زیاده خواهی و زیاده گویی غربی ها بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه طی این مدت اخیر که از عمر دولت سیزدهم می گذرد می توان به اقدامات شایسته ای اشاره کرد گفت: انتصاب وزرا و معاونین نشان دهنده این است که دولتی قوی و کار آمد بر روی صحنه حاضر شده است که این آینده روشن را برای مردم به ارمغان می آورد.
 
بسیج خاطر نشان کرد: در انتصابات ممکن است وزیری بخواهد آشنا و یا فردی از بستگان خود را بر سرکار بیاورد که اگر آن فرد شایستگی لازم را داشته باشد هیچ ایرادی ندارد اما اگر هیچگونه شایستگی در فرد دیده نشود این کار درستی نیست و باید علت را جستجو کرد.
 
وی تشریح کرد: در این مدت کوتاهی که از دولت سیزدهم میگذرد متوجه میشویم که دستاوردهای زیادی از جمله واکسینه کردن همه گروه های سنی با هدف ریشه کنی کرونا را در پی داشته است.
 
بسیج در پایان خاطر نشان کرد: مردم به دولت سیزدهم امید بسیاری بسته اند و انتظار دارند که مشکلات رفع شود، که با تدبیر و چاره اندیشی رئیس جمهور میتوان به زودی شاهد کارگشایی و عبور مشکلات نیز باشیم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۳:۲۴

15 Nov 2021