۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۹۰۶۸
نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی:

چهارمحال و بختیاری استان پر آبی نیست/ گزارش های داده شده خلاف حقیقت است

حسین بامیری نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدیدهای میدانی مسئولان و دولتمردان دوره سیزدهم در استان محرومی چون چهارمحال و بختیاری موجب می شود بسیاری از واقعیت ها همچون تشنه شدن این استان دست پیدا کنند.
چهارمحال و بختیاری استان پر آبی نیست/ گزارش های داده شده خلاف حقیقت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین بامیری نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در بین کشاورزان این استان اظهار کرد: برخی از اتاق‌های فکر و بعضی از وزارتخانه ها و یا دولتمردان در گذشته حقایق را طور دیگری مخابره می کردند، یعنی واقعیت‌ها را وارانه کردن و طور دیگر جلوه دادن و طور دیگر به روسای جمهور وقت و به مجموعه وزارت نیرو مخابره و منعکس می کردند.
 
وی بیان داشت: یکی از مزیت های دیگر بازدیدهای میدانی وزیر نیرو به استان چهارمحال و بختیاری، مدیریت گزارش های خلاف حقیقت می تواند باشد.
 
نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا گفت: آب چهارمحال و بختیاری آبی نیست که در دهه های گذشته و مسئولین وزارت نیرو روایتگری می‌کردند، نزولات جوی بسیار پایین است و در دهه های گذشته در برخی از مناطق این استان مثل کوهرنگ نزولات جوی حدود ۱۰ متر بوده است ولی حالا به حقیقت دید که برخی از این مناطق استان به بیابان تبدیل شد. 
 
بامیری خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری به دولت سیزدهم دل بستند و این سوال پیش می‌آید که چه شده است که برای استانهای  کویری با رویکرد تامین آب شرب و کشاورزی و صنعت از خلیج فارس و دریای عمان صدها کیلومتر را درنوردند تا نسبت به مطالبات عزیزانمان در استان های کویری به قول معروف لبیک گو باشند؟ 
 
وی بیان داشت: مردم استان چهارمحال و بختیاری مردمی ولایتمدار و شهید پرور و مردمانی که در روز ۱۲ آبان ۱۳۶۵ که سالروز عزیمت کاروان پیاده از شهرستان لردگان به جبهه های حق علیه باطل بود، این استان مهد کاروان پیاده بود و مهد سرداران، فرماندهان و ۲۴۰۰ شهید ، لذا اگر ادای دین بوده است نسبت به انقلاب و ناهجاریها و نسبت به ارزش‌ها، کل مردم استان چهارمحال و بختیاری ادای دین کردند.
 
وی در پایان گفت:  بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر پر برکت نظام شکوهمند جمهوری اسلامی زیبنده این نظام نیست و علیرغم همه خدمات شایانی که در گوشه گوشه ایران اسلامی ما شاهد و نظاره گران  آن بودیم و به موازات آن شاهد خدمات ارزنده برای مردمان چهارمحال و بختیاری بوده‌ایم که مردمان بام ایران زمین در ابتدایی ترین مطالبه شان که تامین آب شرب است دست و پنجه نرم کنند. 
 
انتهای پیام/۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۵۹:۱۵

13 Nov 2021